حسنعلی ایزدی دبیر همایش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا زمان و مکان برگزاری این رویداد فرهنگی را 15 اردیبهشت ماه جاری در سالن هلال احمر ساری اعلام کرد و گفت: همزمان نمایشگاهی متشکل از آثار خوشنویسان به مدت پنج روز در سالن سلمان هراتی این شهرستان دایر می شود.
وی افزود: بالغ بر 120اثر از هنرمندان سراسر کشور در رشته های نستعلیق، شکسته، شکسته نستعلیق و نسخ در نمایشگاه فوق در معرض دید حضار قرار می گیرد.
او از استادان غلامحسین امیرخانی، علی اشرف صندوق آبادی، میرحیدر موسوی، عباسعلی صحافی مقدم، عارف براتی، جمشید یاری شیر مرد، مجید چیز فهم و نیز دکتر محمد حسین ساکت نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای عالی انجمن خوشنویسان و علی مراد خانی معاون هنری وزیر به عنوان میهمان ویژه همایش یاد کرد.
ایزدی همچنین از اجرای کنسرت موسیقی توسط گروه 'آوای نی' به سرپرستی ابراهیم وندادی و خوانندگی اصغر رستمی در همایش فوق خبر داد.
ایزدی خاطر نشان کرد: در این کنسرت ، آزاد آسودگان، مرتضی خادمی، ایمان پارسافر، سامان وندادی، داریوش هاتف راد و ابراهیم وندادی به ترتیب با دف، تمبک، سنتور، تار، کمانچه و نی قطعاتی را از موسیقی ایرانی و محلی مازندرانی اجرا می کنند.
خبرنگار: زهره کرمی**انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
7330/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.