اگر بخواهیم بر دشمن مسلط باشیم به اقتصادمقاومتی روی اوریم و با توکل به خدا،کشور را به سمت امنیت،سلامت و عدالت سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امام جمعه شهرستان بهشهر در خطبه های عبادی-سیاسی نمازجمعه ی امروز از ماه شعبان با عناوین ماه شفاعت،خیرات،برکت وماه سعادت و خوشبختی نام برد و اظهار کرد: قبل از آنکه رفتار و اعمالتان را سنجش و ارزیابی کنند، خودتان را ارزیابی کنید و تا فرصت وعمر باقیست به اعمال صالح بپردازید.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری گفت:برخورد انسان ها باید انسانی، با لطافت و باکرامت باشد؛حُسن خلق یکی از نشانه های مومن است و معلمان ،روحانیت،قلم به دستان باید  آثار اخلاق نیکو و ضرر سوء خلق را در جامعه بررسی کنند.

وی ادامه داد: اهل بیت از ما می خواهند مُبلّغ اسلام باشیم باعمل به اسلام نه فقط در گفتار؛تفاوت میان عمل و گفتار،مردم را از اسلام دور می کند،با تقوا،اجتهاد،نماز،تلاش،صداقت و اخلاق نیکو ، مردم را به دین دعوت کنید.

امام جمعه شهرستان بهشهر با اشاره به ایام انتخابات خطاب به مردم و مسئولان گفت:در تبلیغات انتخاباتی به اخلاق و قوانین انتخاباتی توجه کنید.

امام جمعه شهرستان بهشهر با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال گفت: با تکیه بر توان و نیروهای داخلی و توکل بر خدا می توانیم کشور را از دشمنان بی نیاز کنیم.

حجت الاسلام جباری به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد وافزود:اگر بخواهیم بر دشمن مسلط باشیم به اقتصادمقاومتی روی اوریم و با توکل به خدا،کشور را به سمت امنیت،سلامت و عدالت سوق دهیم.

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری در روز مبعث در جمع مسئولین و سفرای کشورهای اسلامی درخصوص انتخابات فرمود"مردم عزیز ما انتخابات را یک وظیفه می دانند،انتخابات به مردم قدرت می دهد تا انتخاب کنند؛ انتخابات، توانمندی و قدرت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر تصریح کرد: اگر انتخابات گسترده باشد،ضریب امنیت کشور ارتقا می یابد و بزرگترین وظیفه ی ما انقلابی ها، اتّحاد، برادری،همدلی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری گفت: کاندیداهای انتخاباتی، روسای ستادها وحامیان کاندیداها به اخلاق و قوانین انتخابات پای بند باشند و احترام همدیگر و بزرگان را حفظ کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.