به گزارش خبرنگار ایرنا ،‌ این طرح ها شامل عملیات اجرایی ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس ، روشنایی کمربندی چالوس به نوشهر و احداث زیرگذر نواب در کمربندی چالوس به نوشهر است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت : ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و در سه طبقه با زیربنای یکهزار و 500 متر مربع و با اعتبار 15 میلیارد ریال احداث می شود.
مهدی صفایی افزود : اجرایی روشنایی کمربندی چالوس به نوشهر به طول 13 کیلومتر با اعتبار 20 میلیارد ریال آغاز شه است .
مجتبی شهسواری، رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس هم در حاشیه آئین آغاز عملیات زیرگذر نواب در کمربندی چالوس به ایرنا گفت : عملیات اجرایی این زیرگذر به طول 40 متر با احتساب رمپ آن به طول 150 متر و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در چالوس آغاز شد.
عباس آخوندی ، وزیر را و شهر سازی همچنین از فرودگاه نوشهر و امکانات زیر بنایی آن و برج مراقبت بندر نوشهر و ایستگاه عوارضی در مسیر آزاد راه تهران - شمال و تونل شهری چالوس بازدید کرد.
در این آئین ها و بازدیدها مدیرکل ساخت و توسعه راههای منطقه غرب و مرکز کشور ، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی مازندران ، مدیرکل بندر و دریانوردی ، نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر راه و شهرسازی حضور داشتند.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.