به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمدکاظمی کیاسری در این دیدار گفت : ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم و اگر مدافعان حرم نبودند ما حرمی نداشتیم و اگر آنان نبودند باید جنگ با دشمنان را در کشورمان شاهد بودیم .
وی افزود : شهدا در دنیا چراغ راه ما و در آخرت شفاعت کننده ما هستند و همه ما زندگی خود را مدیون این شهدا ، رشادت ها و ایثار آنان هستیم.
ماظمی کیاسری با تاکید بر تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ، گفت : احترام به مقام شهدا و خانواده های آنان از مهم ترین وظایفی است که بر عهده ماست ، برای این که خانواده های شهدا فرزندان خود را هدیه کردند و اکنون ما باید ادامه دهنده راستین راه این شهدا باشیم.
مشاور فرماندهی نبرد با تکفیری‌ها در سوریه افزود : شهدای مدافع حرم ، مدافع باورهای عاشورایی و حریم حرم هستند که با گذشتن از جان و دلبستگی های خود، آسایش را به ما هدیه کردند.
وی دینداری ، مقاومت ، ادب ، متانت و شجاعت را از جمله ویژگی‌های مهم شهدای مدافع حرم برشمرد و گفت : اکنون مهم ترین وظیفه ما ادامه راه شهیدان و حرکت در مسیر اهل بیت (ع) است.
او افزود : شهدای مدافع حرم با نثارخون پاک خود علاوه بر دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از ارزش ها، از اقتدار و امنیت کشور پاسداری کردند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
مشاور فرماندهی نبرد با تکفیرها در سوریه را در این دیدار مسؤول بسیج رسانه استان مازندران ، فرمانده سپاه ناحیه نکا و جمعی از مسئولان محلی همراهی کردند.
شهید مدافع حرم محمدتقی سالخورده ، متولد اول دی ‌ماه 1365 متاهل و دارای یک دختر سه ساله به نام 'زینب ' است و شهید حسین مشتاقی ، متولد 1364 متاهل و دارای 2 فرزند دو قلوی سه ساله به نام‌های امیرمهدی و نازنین‌زهرا است.
شهرستان نکا در شرق مازندران علاوه بر 430 شهید دفاع مقدس ، پنج شهید هم برای دفاع از حرم خاندان اهل بیت (ع) در سوریه تقدیم کرد.
عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، حسین مشتاقی، سعید کمالی‌کفراتی و ابراهیم عشریه از شهدای نکائی مدافع حرم هستند.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.