به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی عصر جمعه در پانزدهمین سالگرد مرحوم
' عزت الله دامادی ' نماینده اسبق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود : امروز با هوشیاری سربازان امام زمان ( عج ) چالشی به عنوان ترور ، انفجار و بمب گذاری در کشور وجود ندارد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان نوروز امسال فرمودند که در سال 95 مردم در امنیت پایدار زندگی کردند ، اظهار داشت : این جمله فرمانده کل قوا روحیه خدمت را در سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دوچندان کرده است.
وزیر اطلاعات گفت : در حالی که مردم بیشتر کشورهای جهان بویژه کشورهای منطقه با بحران بمب گذاری ، ترور و ناامنی مواجه هستند ، ملت در جمهوری اسلامی ایران دارای امنیت پایدار هستند.
** ترس دشمن از شهادت طلبی
وزیر اطلاعات ترس نداشتن مردم از مرگ را مهم ترین عامل بازدارنده دشمن در تعرض به جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت که در نظام اسلامی مرگ تبدیل به میل به شهادت می شود و به همین دلیل زورگویان و ستمگران جرات حمله پیدا نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران از مرگ هراسی ندارد و به همین دلیل تسلیم ذلت نمی شود، افزود : امروز جوانان با روحیه شهادت طلبی ، مقابل هر گونه زورگویی ایستادگی می کنند.
علوی گرفتن مسئولیت در نظام اسلامی را امتحان الهی دانست و گفت : زندگی عرصه آزمایش است و خدمت به مردم در نظام اسلامی با خستگی ناپذیری همراه است و اگر گرفتن مسئولیت برای اهداف و منافع شخصی باشد ، پاسخ خود را از ملت خواهد گرفت.
وزیر اطلاعات همچنین از مرحوم دامادی به عنوان انسان با اخلاق ،دلسوز نسبت به نظام و خدمتکار صادق به مردم یاد کرد و گفت : این مرحوم در جهت رفع مشکلات مردم‌حوزه انتخابیه ساری گام های بزرگی بر داشت .
وی تدین ، پایبندی و التزام به احکام شرح مقدس اسلام را از دیگر ویژگی های مرحوم دامادی دانست و ادامه داد : تلاش برای خدمت بی منت همواره مورد توجه این مرحوم بوده است.
مرحوم عزت الله دامادی نماینده دوره های سوم و چهار مردم ساری در مجلس شورای اسلامی بود و هم اکنون نیز فرزندش محمد دامادی نمایندگی مردم این حوزه انتخابیه در مجلس را بر عهده دارد .
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.