به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از فیوضات و برکات ماه پاک خدا رجب بهره‌مند شده و بتوانیم با استفاده بهینه از ماه شعبان به استقبال ضیافت الله برویم. انسان مومن و متقی همواره با پرهیزکاری به‌دنبال انجام نیات خیرخواهانه بوده تا پارسا و نیک رفتار باقی بماند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ماه رجب ماه برکت، مودت و مهربانی است، تصریح کرد: در آستانه بعثت نبی مکرم اسلام باید تفکر نبوی، علوی و فاطمی را در جامعه ساری و جاری کنیم.

طبرسی با بیان اینکه اصالت و بصیرت دینی باید از طریق توجه به منش امامان معصوم در جامعه ترویج شود، افزود: جلوگیری از بزهکاری اجتماعی و افزایش عفت و پاکدامنی در جامعه با تاسی از منش ائمه اطهار محقق خواهد شد.

امام‌جمعه ساری در ادامه با اشاره به مناسبت گذشته روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز ارتش مقتدر، نیروی انتظامی غیور و سپاه جان برکف در دفاع از حریت، آزادگی و کیان ایران اسلامی یکه تاز و پیشرو هستند.

طبرسی با بیان اینکه روز پاسدار را به سبزپوشان متحد و دوست داشتنی این مرز و بوم باید تبریک بگوییم، تصریح کرد: این نهاد مقدس انقلاب اسلامی در حفظ ارزش‌های دینی و اسلام ناب محمدی پیشتاز سایر قوا بوده است.

وی با اعلام اینکه دشمن هر لحظه قصد ایجاد خدشه و نیرنگ در مرزهای درون کشور را دارد، افزود: استکبار جهانی از اقتدار ایران و ایرانی و توان دفاعی نیروهای مسلح هراس دارد.

امام‌جمعه ساری با بیان اینکه توان دفاعی نیروهای مسلح ایران در منطقه زبانزد شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار نظامی خود در جهان بلامنازع شده است.

طبرسی با اشاره به تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، افزود: تمکین به نظر و تاییدیه شورای نگهبان قانون اساسی، سبب قوام نظام اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه رقابت بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید از حالت رفاقت خارج و به سمت عداوت سوق یابد، گفت: مردم در انتخاب رئیس جمهور مطابق با خواسته آنان و دلسوز برای حفظ آرمان‌های نظام دقت نظر داشته باشند.

امام‌جمعه ساری با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، خواستار رفع و از بین رفتن تخلفات و بداخلاقی انتخاباتی در پارلمان شهری و روستایی استان شد و گفت: مردم باید افرادی را برای نظارت بر مدیریت شهری و روستایی استان انتخاب کنند که دارای خصوصیت بارز ارزشی، انقلابی و با تجربه با مبانی مدیریت شهری و روستایی باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624452
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.