به گزارش خبرنگار ایرنا ، این جشنواره با حضور 16 نمایش از هنرمندان 9 استان در 2 بخش آئینی شامل آئین های عاشورایی – مذهبی و بخش خیابانی و اجراهای پژوهشی از 27 فروردین در ساری روی صحنه رفت .
این نمایش ها از میان 127 اثر ارسالی به دبیرخانه و بازبینی 72 اثر پذیرفته شده توسط هیات داوران انتخاب شدند که شامل پنج اثر در بخش آئین های عاشورایی - مذهبی ، پنج اثر در بخش خیابانی و 6 اثر در بخش پژوهشی بود.
هنرمندان مازندران با چهار اثر در این جشنواره شرکت داشتند و بقیه آثار هم متعلق به هنرمندانی از استان های بوشهر، کردستان، تهران، مرکزی، گیلان، قم ، همدان ، آذربایجان شرقی و کرمانشاه بود.
در مراسم پایانی این جشنواره ، در بخش آئین‌های عاشورائی ، نمایش ' مجلس نامه امیر کبیر ' و بخش خیابانی آئینی ، نمایش ' شور سما ' به عنوان نمایش‌های برگزیده معرفی شدند که به بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره راه خواهند یافت .
همچنین در بخش اجراهای پژوهشی هم لوح تقدیر ، جایزه نقدی و تندیس جشنواره به نمایش ' نقش زنان در فرهنگ مازندران ' از بهناز دوستی تعلق گرفت و نمایش ' آواهای محلی کردستان ' از سید فریدون احمدی هم به لوح تقدیر و جایزه نقدی دست یافت .
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.