حسین مسگر ساروی، روز سه شنبه در خصوص رای صادره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : این رای اگر زودتر از سوی کمیته انضباطی صادر می شد روند بازی را تغییر می داد و امیدی به صعود وجود داشت.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به تکرار بازی خونه به خونه و نساجی داد .
وی ادامه داد: این رای با توجه به اینکه زمان زیادی طول کشید تا صادر شود از دید هر 2 تیم دو وجهی است ، با توجه به تکرار این دیدار امکان دارد نتیجه این دیدار مهم باشد اما روند برد یا باخت این دیدار دیگر تاثیری در روند صعود هر دو تیم به لیگ برتر ندارد.
سرمربی تیم نساجی مازندران تاکید کرد: اگر رای نهایی صادقانه و زودتر صادر می شد می توانستیم با تمرکز و برنامه ریزی بهتری بازی های پیش روی خود را انجام دهیم، با عدم تاخیر در صدور رای به هر حال خیلی از کار تیمی نساجی تحت الشعاع قرار گرفت و زمان 40 روز از تاخیر باعث متضرر شدن تیم نساجی شد.
مسگر ساروی در پایان گفت: این رای باعث شد تا تیم ما از روند اصلی خود دور شود ، از این نظر خوشحال هستیم که رای صادر شده به هر حال باید به رای کمیته انضباطی احترام گذاشت ، اگراین رای زودتر انجام می شد ما با صلابت بیشتری کار را ادامه می دادیم.
شهرآورد مازندرانی تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران 23 اسفندماه پارسال با حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد.
این دیدار نیمه تمام باقی ماند و کمیته انضباطی در رای اولیه بازی را 3بر صفر به سود خونه به خونه اعلام کرد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرایی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.