نادر دست نشان دوشنبه شب پس از تساوی یک بریک تیمش خونه به خونه برابر فجرسپاسی شیراز دربابل به خبرنگار ایرنا گفت: ' ناصرجنگی' داور این مسابقه اعتقاد دارم که داوری بسیار خوبی است ، اما قضاوت او برای این مسابقه حساس که سرنوشت تیم ما را برای باقی ماندن در کورس با تیم های صعود به لیگ برتر وفجرسپاسی شیراز که برای ماندن درلیگ تلاش می کرد، خیلی زود بوده است.
وی افزود: این داور جوان پیش ازاین نیز دیدار خونه به خونه وشهرداری اراک را قضاوت کرده بود ومن پس از اون مسابقه ودر دیداری که با آقای کامرانی فر رییس دپارتمان داوری داشتم، گفته بودم که این داور جوان هست وآینده خوبی از آن او خواهد بود.
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران ادامه داد: متاسفانه دراین مسابقه در مواقعی که بازیکنان تیم فجر آخ آخ می کردن، سریع به نفع آنها سوت می زد و بازی از حالت فنی خود کاملا خارج شده بود.
دست نشان افزود: این روند داوری متاسفانه بر روی عملکرد بازیکنان ما نیز تاثیرمنفی گذاشت وآنها پس از دریافت گل تساوی، با سوت هایی که داور می زد، احساسی روند بازی را پیگیری می کردند.
** دست هایی در کار نبود
سرمربی تیم خونه به خونه در پاسخ به این سوال که دست هایی درکار بوده تا تیم شما نتیجه نگیرد، گفت: دست هایی در کار نبوده و این را می توانم به اشتباه در برنامه ریزی مسئولان دپارتمان داوری نسبت بدهم.
دست نشان افزود: خیلی از تیم ها توسط بخش خصوصی وارد لیگ شدند وهزینه های زیادی را در طول فصل داشتند و نمی شود که به خاطر اشتباهات عده ای در بیرون از فضای بازی ، زحمات یک مجموعه را به هدر داد.
وی از رویکرد و برنامه ریزی سازمان لیگ که بازی برخی تیم ها را با تاخیر برگزار می کند، که این مسئله باعث ایجاد شبهه درمیان باشگاه ها می شود،به شدت انتقاد کرد وگفت: در چهار هفته پایانی لیگ که اوج حساسیت ها در صعود تیم ها به لیگ برتر وسقوط تیم ها به دسته دوم بوده، انتظا می رفت که برنامه ریزی ها درست وهدفمند تر باشد که متاسفانه این چنین نشد وبازی برخی تیم های خاص که الان وضعیت شان درجدول برای صعود شانس دارند، به نسبت بازی ما با تاخیر برگزار شد.
** مازندران برای لیگ برتری شدن همچنان آزمایش می شود
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت که هنوز فوتبال مازندران برای لیگ برتری شدن حالا حالا باید آزمایش شود، اینکه امسال نساجی وخونه به خونه صعود نکردند، شاید دلیلش همین باشد.
دست نشان خاطرنشان کرد، امیدوارم که مدیران اجرایی و ورزشی استان باحمایت بیشتر از تیم های خصوصی استان زمینه بروز وظهور تیم های موفق وبازیکنان مستعد مازندران به فوتبال کشور معرفی کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم خونه به خونه مازندران درچارچوب هفته سی ودوم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال دسته یک باشگاه های کشورعصر دوشنبه در بابل با تساوی یک بریک برابر تیم انتهای جدولی فجر سپاسی متوقف شد.
خونه به خونه با از دست دادن دو امتیاز این بازی خانگی با 49 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند ودر دوهفته مانده به پایان این رقابتها از صعود به رقابتهای فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بازماند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.