به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد آزاد عصر شنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر افزود : انتخابات عرصه ای مقدس است و مشارکت حداکثری مردم علاو بر نمایش اقتدار ملی و موجب تقویت قدرت نظام می شود.
وی گفت : آرای مردم به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است و این اطمینان را به مردم می دهیم که نگهبان آرای آنان هستیم.
فرماندار رامسر خطاب به همه مسئولان تاکید کرد که هیچ یک از آنان و کارکنان مجموعه اداری شهرستان حق ندارند له یا علیه داوطلبی موضع گیری نمایند و این خلاف قانون است.
آزاد افزود : با توجه به شرایط بسیار حساس بین المللی همه نگاهها متوجه انتخابات در کشور است و دغدغه همه دلسوزان باید زمینه سازی برای مشارکت حداکثری باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : شهرستان رامسر11 الی 14 اردیبهشت میزبان نخستین سمپوزیوم بین المللی گل و گیاهان زینتی و نمایشگاه آن با حضور 25مهمان خارجی و بیش از 100 محقق و مهمان داخلی است.
فرماندار رامسر با اشاره به ظرفیت تولید گل و گیاه در این منطقه گفت : از این فرصت می توان در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال برای جذب سرمایه گذار در زمینه اشتغالزایی برنامه ریزی کرد.
وی همچنین با اشاره بر ضرورت برنامه محور بودن مدیران افزود: برابر مصوبه شورای اداری شهرستان همه مدیران موظف شده اند برنامه های اجرایی سال جدید را تدوین و اجرایی کنند.
به گفته وی ، درسال جاری عملکرد مدیران متناسب با برنامه اجرایی سالانه ارائه شده رصد و ارزیابی می شود.
امام جمعه رامسر نیز گفت: مدیران باید برای جلب رضایت مردم ، با آنان در رفتار و گفتار مهربان باشند و به دنبال رفع مشکلات آنان باشند.
حجت الاسلام سیدجعفر رضایی افزود : امسال با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز، سال حساسی است و وجهه همت همه باید تحقق مشارکت حداکثری مردم باشد.
وی گفت: همه مدیران باید همواره مصالح انقلاب را در نظر بگیرند و مدافع ارزش های ناب انقلاب و مسیر نورانی که حضرت امام (ره) ترسیم و شهدا جانفشانی نمودند.
شهرستان 70 هزار نفری رامسر در غرب مازندران قرار دارد.
خبرنگار : عباس احمدی ماچیانی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7515/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.