به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری سردار حمیدرضا رستمیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه نخستین سالگرد شهدای خان‌طومان با عنوان " اردیبهشت مقاومت" از 17 فروردین آغاز شده است، اظهار داشت:‌ 18 اردیبهشت ماه نیز زمان پایانی نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم استان مازندران است.

وی در ادامه با بیان اینکه خان‌طومان یک قطعه از جبهه سوریه است، افزود: این مکان زمانی مقر فرماندهی جبهه النصره بود و در ‌رزمندگان مقاومت در مقابل نظامیانی که از کشور های مختلف تحت عنوان داعش بودند صدمات زیادی به دشمن وارد کردند.

مسئول ستاد مردمی‌ گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم استان مازندران با بیان اینکه حضور یک ماهه رزمندگان مازندران در خان‌طومان ضربه سختی به جبهه دشمن وارد کرده است، خاطرنشان کرد: بیش از 700 نفر از دشمنان در جبهه خان‌طومان کشته ‌و 15 دستگاه تانک دشمن زمین‌گیر و نابود شد.

رستمیان با بیان اینکه در این جبهه عناصری از کشورهای وابسته به آمریکا و نظامیانی از کشور عربستان، فرانسه، ترکیه حضور داشتند، عنوان کرد: یادبود 37 شهید مدافع حرم استان با ویژه‌برنامه "اردیبهشت مقاومت" در استان برگزار خواهد شد.

فرمانده لشکر 25 کربلا تاکید کرد: از چهار کتاب "از حاج ابراهیم تا خان طومان"، "از کربلای چهار تا خان‌طومان"، "خاطرات شهید محمود رادمهر‌" و "خداحافظ دنیا" که مربوط به شهید محمد شالیکار است، رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618784
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.