بشیر نوشت : در نظام سیاسی جمهوری اسلامی و طی سی و هشت سال اخیر به تجربه برای همه ثابت شد انتخابات امری تزیینی نیست و هر کسی که قصد حضور در نهادهای انتخابی از مجلس، ریاست جمهوری، شورای شهر و نظایر آن را دارد – خواه برای خدمت، خواه برای زراندوزی و منافع شخصی – ناچار است از اکثریت مردم رأی بستاند.
همین نیاز به آرای مردم موجب می شود افرادی که از قبل با انگیزه و نیت های شخصی و سوداگرانه قصد فتح کرسی های انتخاباتی را دارند دروغ بگویند ، متوسل به اقدامات و اظهارات ریاکارانه شوند ، خود را دلسوز و طرفدار جوانان و زنان نشان دهند و فی الجمله به هر حیله ای دست می زنند تا بلکه به مقصود برسند.
یکی از افراد ، کسی بود که در سال 84 خود را رجایی ثانی معرفی می کرد و تلاش کرد از نام نیک شهید رجایی بهره برداری تبلیغاتی کند که البته آخر کار ایشان مشخص شد و امروز همه می دانند گویا قرار است ایشان بنی صدر ثانی باشند.
اخیرا و در انتخابات ریاست جمهوری 96 عده ای تلاش دارند یکی از کاندیداها را با عنوان بهشتی ثانی مطرح و به عنوان کاندیدای مورد حمایت حاکمیت معرفی نمایند. این در حالیست که مقام معظم رهبری همواره تاکید کردند از رأی من کسی خبر ندارد و تلاش برای اینکه فردی را کاندیدای مورد نظر حاکمیت و در رأس آن مقام معظم رهبری معرفی کنیم کاری برخلاف اظهارات صریح ایشان است و وجهی ندارد.
روز جمعه و در جلسه حضور دکتر محمدرضا بهشتی فردی این نکته را از ایشان پرسید و نظرشان را خواست.
دکتر بهشتی ضمن لبخند معنی دار بر استفاده از عنوان بهشتی ثانی برای کاندیدای مورد نظر گفت: چند روز پیش با سیدمحمد خاتمی دیداری داشتم و همین بحث پیش آمد. من به ایشان گفتم که رجایی ثانی و آخر و عاقبتش را دیدیم ، بهشتی ثانی که آمد ، گویا باید منتظر آمدن خاتمی ثانی باشیم.
خبرنگار : فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.