به گزارش خبرنگار ایرنا ، جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) در این آئین معنوی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه های اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت : انقلاب اسلامی ، استقرار نظام و عزت ، امنیت و آرامش کنونی کشور به راحتی کسب نشد و برای تحقق آنها شهدای زیادی تقدیم شده است.
سردار عظیم ابراهیم پور افزود: شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس همواره بر مساله پیروی از ولایت فقیه به عنوان نایب امام زمان (عج) تاکید داشتند و در وصیت نامه های خود نیز بارها به آن اشاره کرده اند که این امر بیانگر ولایت پذیری آنان است.
وی با بیان اینکه شهدا خود را فدای دین مبین اسلام ، نظام ، انقلاب و ولایت فقیه کرده اند ، اظهار داشت : باید با پیروی از ولایت فقیه، حمایت از نظام و انقلاب، دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، مشارکت گسترده تر در مناسبت های ملی و مذهبی و مبارزه با فساد و انواع مظاهر آن میراث دار شهیدان بود.
ابراهیم پور ایران را عامل به بن بست رسیدن سیاست های آمریکا در عرصه‌های مختلف در جهان دانست و خاطر نشان کرد : امروز به فضل الهی و با رهنمود های امام راحل و رهبری ، ایران اسلامی تمامی توطئه های استکبار جهانی بویژه شیطان بزرگ را خنثی کرده است.
جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) تصریح کرد : امروز جمله شیطان بزرگ بودن آمریکا در تمام نقاط دنیا فراگیر شده و این تفکر انقلابی همان وعده صادرات انقلاب توسط امام خمینی (ره ) بوده است.
وی بر گسترش فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه بویژه نسل جوان تاکید کرد و یادآور شد : با فراگیر شدن فرهنگ ایثار و شهادت ایران اسلامی در برابر تمامی دسیسه های دشمنان مصون خواهد ماند.
شهید محمد بلباسی از قائم‌شهر، شهید علی جمشیدی از نور، شهیدرضا حاجی‌زاده از آمل، شهید حسن رجایی‌فر از بابل، شهید سید رضا طاهر از بابل، شهید سیدجواد اسدی از ساری، شهید سعید کمالی از میاندرود، شهید محمود دادمهر از ساری، شهید علیرضا بربری از بابلسر، شهید علی عابدینی از فریدونکنار، شهید حسین مشتاقی از نکا، شهید رحیم کابلی از بهشهر، شهید یدالله قنبری از بهشهر 13 شهید مدافع حرم هستند که اواسط اردیبهشت سال گذشته در منطقه خان طومان سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند.
خبرنگار : علیرضا پورعلم **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.