به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اسماعیلی روز شنبه در همایش توسعه منطقه ای مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در نور بر ضرورت تداوم اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید کرد و افزود : در راستا اجرای طرح اقتصاد مقاومتی مهمترین کار اصلاح مدیریت نظام اداری با تغییر نگاه مدیریت جهادی است.
نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی معاونت تولید و خدمات در تمامی دستگاه ها برای رونق اقتصاد از تولید به اشتغال شد.
اسماعیلی ادامه داد: باید از دعوا و درگیری پرهیز و همدلی و وحدت حرکت کنیم تا شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه باشیم.
فرماندار شهرستان نور هم در این همایش با اشاره به ظرفیت های گردشگری، صنعتی و کشاورزی این منطقه خواستار اجرای قانون سازمان عمران سواحل در غرب مازندران شد.
هادی خنجری همچنین از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حاضر در این همایش خواست نگاه ویژه ای به این منطقه به عنوان منطقه گردشگری داشته باشند.
این همایش به همت نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیرکمیسیون اقتصاد مجلس اسلامی و استانداری مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار می شود.
پیش از برگزاری این همایش نشست های تخصصی طی 2 روز گذشته با حضور رئیس و اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی مسئولان استان مازندران در مجتمع رفاهی و تفریحی شرکت نفت در محمودآباد برگزار شده بود.
شهرستان نور با یکصد هزار نفر جمعیت در غرب استان مازندران قرار دارد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/1295/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.