به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیران و فعالان اقتصادی مازندران در مجتمع نفت محمودآباد، با اشاره به اینکه  همه سلایق سیاسی در مدیریت استان حضور دارند اظهار داشت: تعامل و همکاری در استان برای رفع مشکلات و حرکت در مسیر توسعه بی نظیر است.

وی افزود: در استان با مسائل مختلف اقتصادی،اجتماعی با نگاه سیاسی و جناحی بر خورد نمی‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران با شرایط فعلی می‌تواند 50 درصد واردات برنج را تامین کند، تصریح کرد:  با جلوگیری واردات برنج و کنترل بازار، برنجکاران مازندران رضایت خوبی از اقدامات دولت دارند.

فلاح به حضور 12 میلیون و 200 هزار نفر شب اقامت و بیش از 35 میلیون تردد در تعطیلات نوروز 96 اشاره و افزود:  این حضور بیانگر جایگاه ملی و اثربخش استان مازندران است.

استاندار مازندران یادآور شد: تا پایان سال 97 تمامی روستاهای مازندران از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فلاح با بیان اینکه اشتغال و تولید محور اصلی فعالیت‌ها در استان است، تاکید کرد: باید به روستاها به عنوان کانون اصلی تولید و کسب و کار توجه جدی شود.

 استاندار مازندران با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید 150 هزار شغل جدید در استان ایجاد شده که 50 هزار مورد آن مربوط به سال 95 است، تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل وچالش استان بیکاری فارغ التحصیلان استان است و در ارائه تسهیلات بسته رونق تولید نیز استان مازندران با پرداخت تسهیلات به هزار و 93 واحد تولیدی بخش صنعت و کشاورزی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615354
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.