به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، درپایان روز نخست مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری، تیم‌های شهدای مدافع حرم ساری، شهرداری ورامین و مقاومت از ایران به همراه تیم عمان جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی را کسب کردند.

از گروه یک این مسابقات تیم شهرداری ورامین و عمان و از گروه دوم تیم های شهدای مدافع حرم ساری و مقاومت صعود کردند.

در بازی‌های برگزار شده گروه یک تیم شهرداری ورامین قهرمان دوره گذشته این مسابقات در سه دیدار خود به ترتیب تیم‌های پاکستان، عمان و پلیس عراق را شکست داد و تیم عمان با قبول یک شکست برابر تیم شهرداری ورامین و دو پیروزی برابر پلیس عراق و پاکستان به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در گروه دوم این مسابقات تیم شهدای مدافع حرم ساری ابتدا با نتیجه 4 بر یک تیم پاکستان و سپس سه بر دو برابر تیم عمان صاحب برتری شد و در بازی سوم با نتیجه  پنج بر صفر تیم الکتریسیته عراق را مغلوب کرد و صدرنشین گروه یک شد.

تیم مقاومت دیگر نماینده ایران با پیروزی 3 بر2 برابر تیم الکتریسیته عراق و چهار بریک برابر آریانا افغانستان و شکست 3 بر2 برابر تیم شهدای مدافع حرم ساری به عنوان تیم دوم این گروه جشن صعود به مرحله نیمه نهایی برپا کرد.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات از ساعت 9 روز جمعه فردا تیم‌های ایرانی مقاومت و شهرداری ورامین و از ساعت 10 تیم شهدای مدافع حرم ساری با عمان دیدار می‌کنند.

برنده هر دو مسابقه عصرجمعه برای کسب جام قهرمانی هفتمین دوره این مسابقات تلاش خواهند کرد. این مسابقات در پنج وزن 54- ، 63-، 72-، 82- و 82+ در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری در حال برگزاری است.

در هفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا، هشت تیم شامل عراق، عمان، پاکستان و افغانستان به همراه تیم‌های شهرداری ورامین، مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری در دو گروه حضور دارند.

در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شده بود و تیم قزاقستان و تیم النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده بودند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615088
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.