به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از ‌پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا قدمی‌ در تشریح این خبر اظهار داشت:به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه مازندران، افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 23 فروردین ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: در محور کرج ـ چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 23 روز جمعه 25 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کامیونها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 روز چهارشنبه مورخ 23 فروردین و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت24 روزهای پنجشنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه تصریح کرد: تردد تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 روز جمعه مورخ 25 فروردین ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614206
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.