به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران ،عباس آخوندی افزود : 985 میلیارد تومان از پروژه های افتتاحی مربوط به بندرامیرآباد است.
وی مهم ترین پروژه های افتتاحی در این بندرگاه را 6 پست اسکله، تجهیزات تخلیه وبارگیری، کارخانه کاغذسازی،و انبار ذخیره گندم و روغن اعلام کرد.

وزیر راه و شهرسازی شروع عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو به شبکه ریلی را مهم ترین طرح های در دست اجرا اعلام کرد.

آخوندی افتتاح 75 کیلومتر بزرگراه و سه دهنه تونل را با اعتبار 2 هزارمیلیارد ریلی در محور قائمشهر - فیروزکوه از مهم ترین پروژه راهسازی اعلام کرد و گفت که با این پروژه افتتاحی طرح چهارخطه این محور تکمیل شد که می تواند سهم زیادی در کاهش تصادفات رانندگی و ترافیک در منطقه داشته باشد.

وی ساخت چهار دهنه تونل و تقاطع غیرهمسطع را در محور چالوس از دیگر پروژه های مهم راهسازی افتتاحی عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها گره کور جدی در آزادراه شمال برداشته شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح فاز اول بهسازی فرودگاه رامسر در غرب مازندران افزود : رامسر یکی از مناطق مهم گردشگری در مازندران است و با بهره برداری از بهسازی فرودگاه زمینه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم شده است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را حدود یک هزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی بهره برداری از کمربندی ساری و محور بهشهر زاغمرز را با اعتباری حدود 1000 میلیارد ریال را از دیگر طرح های راهسازی افتتاحی در سفر رئیس جمهوری اعلام کرده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613404
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.