به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس بنیاد نخبگان مازندران در این مراسم گفت : مرکزنوآوری و فناوری مازندران با مجوز رسمی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است.
محسن جهانشاهی افزود : تولید ، توسعه ، بهبود و ترویج انواع نوآوری و فناوری در قالب شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد ایجاد هسته های فناور و در نهایت تشکیل شرکت های دانش بنیان با محوریت فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله وظایف این مرکز است .
وی ادامه داد : حمایت از نخبگان علمی برای تقویت صنایع مازندران ، کمک به ایجاد انواع نوآوری در صنایع با ارزیابی و ارزش گذاری فناوری در صنایع ، ایجاد صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر بخشی از زیر ساخت ها و بسترهای حمایتی برای تولید محصولات نوآورانه از دیگر اهداف ایجاد مرکز نوآوری و فناوری مازندران است.
بنیاد علمی نخبگان مازندران دارای 12 هزار عضو است .
امام جمعه بابل هم در این مراسم گفت : ملتی که به علم مصلح باشد برتمام مشکلات خود می تواند غلبه کند.
حجت الاسلام حسن روحانی افزود : امروز ما می توانیم اگر نواقصی در جامعه وجود دارد با بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی برمشکلات فائق آییم و این امر چیزی بدور از دسترس نیست.
وی اظهار داشت : بسیار خرسندم که این مرکز در ولادت امام علی(ع) که مظهر علم در جهان اسلام مطرح است ، افتتاح شده است.
او ادامه داد: در هیچ دینی به اندازه اسلام برای علم و عالم تا این اندازه ارزش قائل نیست و به صراحت در قرآن بیان شد که آنانی که اهل علم و دانایی هستند نسبت به کسانیکه اهل علم نیستند برتری دارند.
خبرنگار : زینب حبیب پور گودرزی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7328/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.