به گزارش خبرنگار ایرنا ، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این طرح که به صورت ویدیوکنفرانسی به رئیس جمهوری گزارش می داد ، گفت که با بهره برداری از این طرح ها زمینه رشد و توسعه این خطه شمال کشور فراهم شده است.
عباس آخوندی افزود : 985 میلیارد تومان از پروژه های افتتاحی مربوط به بندرامیرآباد است.
وی مهم ترین پروژه های افتتاحی در این بندرگاه را 6 پست اسکله، تجهیزات تخلیه وبارگیری، کارخانه کاغذسازی،و انبار ذخیره گندم و روغن اعلام کرد.
وزیر راه و شهرسازی شروع عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو به شبکه ریلی را مهم ترین طرح های در دست اجرا اعلام کرد.
آخوندی افتتاح 75 کیلومتر بزرگراه و سه دهنه تونل را با اعتبار 2 هزارمیلیارد ریلی در محور قائمشهر - فیروزکوه از مهم ترین پروژه راهسازی اعلام کرد و گفت که با این پروژه افتتاحی طرح چهارخطه این محور تکمیل شد که می تواند سهم زیادی در کاهش تصادفات رانندگی و ترافیک در منطقه داشته باشد.
وی ساخت چهار دهنه تونل و تقاطع غیرهمسطع را در محور چالوس از دیگر پروژه های مهم راهسازی افتتاحی عنوان کرد و اظهار داشت : با بهره برداری از این طرح ها گره کور جدی در آزادراه شمال برداشته شد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح فاز اول بهسازی فرودگاه رامسر در غرب مازندران افزود : رامسر یکی از مناطق مهم گردشگری در مازندران است و با بهره برداری از بهسازی فرودگاه زمینه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم شده است.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را حدود یک هزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی بهره برداری از کمربندی ساری و محور بهشهر زاغمرز را با اعتباری حدود 1000 میلیارد ریال را از دیگر طرح های راهسازی افتتاحی در سفر رئیس جمهوری اعلام کرده است.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.