به گزارش خبرنگار ایرنا ، سالن ورزشی شهدای روستای نعمت آباد تنکابن با مساحت یک هزار و 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین پایگاه قهرمانی غرب مازندران به منظور استعدادیابی ورزشکاران در شهرستان تنکابن همزمان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
همچنین همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مازندران عملیات اجرایی سالن کشتی شهر جویبار نیز آغاز شد.
اعتبار اولیه برای ساخت این سالن کشتی 5 هزار نفری حدود 50 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
در دولت تدبیر و امید 100 هزار متر مربع به فضای ورزشی مازندران افزوده شد و برای ساخت این فضاهای ورزشی افزون بر 360 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
مازندران 170 هزار ورزشکار بیمه شده دارد. ورزشکاران این استان در سه سال گذشته حدود افزون بر یک هزار مدال رنگارنگ را در میادین ورزشی بین المللی، جهانی، آسیایی، المپیک کسب کردند.
در شهرستان 165 هزار نفری تنکابن 45 هیات ورزشی و با 12 هزار و 100 ورزشکار زن و مرد فعال و سازمان یافته وجود دارد ضمن اینکه 52 مکان ورزشی که از این تعداد 14مکان متعلق به وزارت ورزش و جوانان ، 9 سالن ورزشی مربوط به سایر نهادها و دستگاه های اجرایی و مابقی نیز مربوط به بخش خصوصی وجود دارد.
ورزشکاران این منطقه در میادین مختلف استانی ، کشوری و جهانی حضور یافتند و قهرمانی های زیادی را برای کشور ، استان و شهرتنکابن به ارمغان آوردند.
خبرنگار : علیرضا پورعلم **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.