نادر دست نشان چهارشنبه شب ، پس از پیروزی پرگل تیمش برابر گل گهر سیرجان و به زیر کشیدن صدرنشین لیگ دسته یک در بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ما بازی به بازی جلو می رویم ، هرچند می دانیم که در جایگاه قهرمانی لیگ دسته یک نخواهیم بود ، اما تا آخرین مسابقه دست از تلاش بر نخواهیم داشت.
وی ادامه داد : چهار مسابقه حساس و مهم تا پایان مسابقات لیگ باقی مانده و تنها باید به فکر پیروزی در هر چهار مسابقه باقی مانده برابر حریفان باشیم وحق از دست دادن امتیاز را نداریم.
** حساسیت در رقابت نزدیک صدرنشینان
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت : اکنون فاصله کم امتیازی تیم های بالای جدول باعث شده تا رقابت میان تیم های مدعی برای صعود ، حساس و داغ تر شود و به همین خاطر نباید در بازی های آینده اشتباه کنیم و یا امتیاز از دست دهیم.
دست نشان افزود : به هرحال بازی خوب و پرگلی را برابر تیم گل گهر انجام دادیم و اکنون این بازی و شادی های آن را فراموش خواهیم کرد و برای مسابقه حساس هفته آینده برابر مس کرمان باید آماده شویم.
** گل گهر ، تیم پربازیکن
سرمربی خونه به خونه در خصوص بازی تیمش برابر گل گهر نیز گفت : بازی بسیار سنگینی بود ، گل گهر به اندازه 2 تیم نفرات در اختیار داشت و بازیکنانش در زمین و روی نیمکت فوق العاده بودند و با همین وضعیت در صدر جدول قرار داشتند.
وی افزود : پیش بینی این موضوع را کرده بودیم که حریف برای کسب پیروزی به میدان خواهد آمد و با همین هدف هم بود که گل گهر در 15 دقیقه نخست مسابقه روی یک غافلگیری ، گل وارد دروازه ما کرد.
دست نشان گفت : من پیش از مسابقه به بازیکنانم گفته بودم که دریافت گل از حریف مهم نیست و حفظ شرایط پس از گل و با برنامه ادامه دادن جربان بازی مهم است و خوشبختانه بازیکنان ما با درک درست این موضوع و اینکه با دریافت گل از حریف، همه چیز برای آنها تمام نشده ، بازی کاملا هوشمندانه و با برنامه کادر فنی را به درستی اجرا کردند و نتیجه آن پیروزی پرگلی بود که انتظارش را داشتیم.
** شگفتی 5 گل
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت : در این مسابقه فکر این که ما 5 گل به تیم صدرنشین گل گهر بزنیم ، نداشتیم ، اما به بازیکنان تیمم و هدفی که آنها برای پیروزی در این مسابقه داشتند ، اعتماد داشتم.
وی افزود : ما بازی کاملا هوشمندانه ای را انجام دادیم ، پیروزی بسیار شیرینی بود ، اما متاسفیم که نتوانستیم در این مسابقه ، شادیمان را با تماشاگران خونگرم بابلی تقسیم کنیم.
** رضایت از داوری
سرمربی خونه به خونه در خصوص داوری این مسابقه نیز گفت : داوری مسابقه خوب و کاملا عادلانه بود ، هرچند بازیکنان تیم گل گهر با تجربه بالای خودشان می خواستند بازی را از دست داور در بیاورند.
وی اضافه کرد : داور توانست با قدرت عمل کند و قضاوت خوبی داشته باشد ، در این مسابقه داور هم گل ما را و هم گل تیم گل گهر را آفساید اعلام کرد و در چند صحنه دیگر نیز به درستی سوت زد و اینها سلامت و صلابت داوری را نشان داد.
** تاسف وینگوبگوویچ از باخت پرگل
سرمربی کروات تیم گل گهر سیرجان هم به خبرنگار ایرنا گفت : نمایش ناامید کننده ای داشتیم که نتیجه آن باخت سنگینی که بود که در برابر تیم خونه به خونه متحمل شدیم.
' وینگو بگوویچ ' افزود : این شکست سنگین ، علاوه بر اثر بد فوتبالی ، لطمه ناگواری به 13 مسابقه بدون شکست ما زده است .
وی افزود : تیم خونه به خونه ، ساختار تیمی خوب و باکیفیتی داشت ، ما بازی را خوب برابر این تیم آغاز کردیم و زمانی که با یک گل پیش افتاده بودیم ، هرگز فکر آن را نمی کردیم که پس از آن ، 5 گل از تیم میزبان دریافت کنیم.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت : به هرحال این نتیجه در بدترین شرایط ممکن برای ما رقم خورد و باید این نتیجه را فراموش کنیم و همه تمرکزمان را به بازی آینده برابر تیم پارس جنوبی جم بگذاریم.
بگوویچ درخصوص داوری مسابقه نیز با بیان اینکه ، داور مسابقه اشتباهات تاثیرگذاری در روند بازی نداشت، یادآورشد : عملکرد تیم داوری کیفیت خوبی داشت.
تیم خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل با نتیجه 5 بر 1 میهمان مدعی خود گل گهر سیرجان را شکست داد.
گل گهر با این شکست با 53 امتیاز از صدر جدول به مکان دوم سقوط و تیم خونه به خونه مازندران هم با 3 امتیاز خانگی جمع امتیازهای خود را به 45 رساند وبه رده هفتم صعود کرد.
گزارشگر : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.