نادر سحرخیز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تعداد مسافر در اقامتگاه هایی همچون هتل ، مهمانپذیر، هتل آپارتمان ، خانه های مسافر ، کمپ های موقت ، کلاس های آموزش و پرورش و مهمانسراهای ادارات و چادر های مسافرتی در حاشیه پارکها و خیابانها اسکان داده شدند.
وی اظهار داشت : در تعطیلات نوروزی بالغ بر 105 مورد بازرسی از تمامی واحدهای گردشگری و خدماتی در 2شهرستان صورت گرفت و برخی از آنها به دلیل برخی تخلفات اخطار و تذکر کتبی دریافت کردند.
سحر خیز با بیان اینکه ستاد دایمی خدمات سفر در تمام ایام سال فعال است ، خاطر نشان کرد : در سال 96 تعداد 12 واحد فرهنگی اقامتگاه های بوم گردی در تنکابن برپا شد که مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفت.
دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان تنکابن و عباس آباد خاطر نشان کرد : در نوروز امسال 30 هزار بروشور جهت معرفی مکان های تاریخی و اقامتی به گردشگران و مسافران ، چاپ و توزیع گردید.
در شهرستان تنکابن 24 هتل با یک هزار و 450 تخت به همراه 500 خانه استیجاری و 36 مدرسه با برخورداری از 250 باب کلاس و در شهرستان عباس آباد نیز 9 هتل با 700 تخت ، یک هزار و 400 خانه استیجاری و حدود 25 مدرسه با 150 باب کلاس برای اسکان نوروزی گردشگران آماده شده بودند.
شهرستان های تنکابن و عباس آباد در غرب مازندران قرار دارند.
خبرنگار: علیرضا پورعلم**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.