دبیر کمیته انتظامی و امنیتی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، گفت: 38 اکیپ گشت خودرویی وظیفه نظارت بر عملکرد پلیس را بر عهده دارند.

 سید تقی میر حسینی در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران،  با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان آرامش و نشاط بهاری و قانونمندی با نظم اجتماعی ،اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهمی در حفظ امنیت جامعه دارد و ایمنی و امنیت مسافران و گردشگران در صدر فعالیت های پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به عملکرد پلیس افزود: پلیس 110تبلور نوآوری و شکوفایی در ارائه خدمات پلیس و مشارکت آحاد مردم در تثبیت امنیت همه جانبه دارد.

دبیر کمیته انتظامی و امنیتی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: بیش از 6هزارو 503نیرو در سطح استان جهت امنیت کامل  مسافران و شهروندان تلاش می کنند.

دبیر کمیته انتظامی و امنیتی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: هزارو 457اکیپ شامل گشت خودرویی،موتوری  و پیاده در سطح استان جهت تامین امنیت مسافران به صورت شبانه روزی  در حال انجام وظیفه هستند.

میرحسینی با اشاره به نظارت بر عملکرد پلیس در طرح نوروزی افزود: 38 اکیپ گشت خودرویی وظیفه نظارت بر عملکرد پلیس را بر عهده دارند.

وی گفت:از 25اسفند تا 12فروردین تلفات جاده ای  نسبت مدت مشابه سال گذشته44درصد کاهش داشت.

میرحسینی با اشاره به پایان روزهای تعطیل از رانندگان خواست عجله ای برای برگشت نداشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را به خوبی رعایت کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.