پیش بینی می شود یکشنبه 13 فروردین ماه هوای مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده، از بعدازظهر با افزایش بارندگی و وزش باد همراه خواهد بود.

سید محمد رضا رضوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: بر اساس  تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز از اواخر روزشرایط جوی استان ،ابری همراه با با وزش باد نسبتا شدید و از شب بتدریج بارندگی پیش بینی شده است.

وی  افزود: فرداشنبه 12 فروردین ماه ،شاهد آسمانی ابری گاهی همراه با بارندگی از بعدازظهر بطور موقت با کاهش ناپایداری هوا خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی مازندران گفت : پیش بینی می شود یکشنبه 13 فروردین ماه هوای مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده، از بعدازظهر با افزایش بارندگی و وزش باد همراه خواهد بود.

وی ، افزود: شرایط جوی استان در روز دوشنبه 14 فروردین ، ابری همراه با بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و کاهش دما در ارتفاعات ابری و مه آلود بارش باران و برف همراه خواهد بود.

رضوی ادامه داد:وضعیت جوی استان ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج صاف پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی مازندران افزود: برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 16 و 17 فروردین ، شرایط جوی استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما همراه خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.