به گزارش خبرنگار ایرنا ، مصطفی دهقان روز پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری افزود : طراحی این سامانه از حدود چهار ماه پیش در سازمان میراث فرهنگی کشور آغاز شد و پس از پایان مراحل کار قابلیت استفاده برای تمامی گردشگران داخلی و خارجی را دارد .
وی ادامه داد : در این سامانه تمامی خدمات مورد نیاز مسافران از تهیه بلیت گرفته تا اقامتگاه قرار داده می شود و خدماتی را هم از سایر دستگاهها می توانند دریافت کنند ، در این سامانه قرار دارد .
بازرس ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت که علاوه بر بررسی وضعیت فعالیت دستگاههای اجرایی خدمات رسان ، نیاز و نوع خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران نیز از طریق این سامانه قابلیت پیگیری دارد .
وی افزود : ستاد اجرایی خدمات سفر در استان های کشور می توانند با شناسایی چالش های خدمات رسانی به مسافران و رفع آنها ، برای نوروز سال آینده برنامه ریزی بهتری انجام دهند .
دهقان با اشاره به راه اندازی پروژه ایران هراسی طی سال های اخیر در جهان ، گفت که با گسترش صنعت گردشگری و معرفی ایران به عنوان یک کشور دوست و صلح طلب ، این پروژه خنثی می شود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.