ربیع فلاح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود : هم اکنون تعدادی طرح گردشگری از جمله هتل و مراکز اقامتی و پذیرایی نیمه تمام در مازندران وجود دارد که تکمیل آنها نیازمند همکاری بانک هاست .
وی ادامه داد :در حالی که نیمی از ظرفیت فعالیت های خدماتی در مازندران را بخش گردشگری به خود اختصاص داده است ، تکمیل این ظرفیت می تواند در اشتعالزایی و در آمدزایی استان تاثیر بسزایی بگذارد .
استاندار مازندران گفت : پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال گذشته باعث شد تا بخش بیشتری از دغدغه متولیان بخش صنعت رفع شود .
وی افزود : هفته آینده جلسه ای میان مجموعه گردشگری با بانک های مازندران برگزار می شود تا راهکارها و شیوه های عملیاتی برای مسائل این بخش اندیشیده شود .
** ثبت بیش از هشت و نیم میلیون اقامت مسافر نوروزی
استاندار مازندران حضور مسافران نوروزی را امسال در مازندران چشمگیرتر اعلام کرد و افزود : تاکنون هشت میلیون و 525 هزار نفرشب اقامت مسافران در استان ثبت شد که حدود 2 میلیون نفر از آنها در روستاها بود .
وی از کاهش 31 درصدی تلفات جاده ای در مازندران به وجود افزایش سفر مسافران نوروزی به این استان خبر داد و گفت : این در حالیست که در این مدت بیش از 26 میلیون تردد جاده ای در مازندران ثبت شد .
استاندار مازندران افزود : 11 درصد تردد جاده های کشور در این ایام مربوط به مازندران است .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.