نماینده کمیته امداد و نجات خدمات سفر مازندران،گفت: 30پزشک داوطلب به 60 نفر از افرادی که به پایگاه امداد و نجات مراجعه کردند بصورت داوطلبانه در ابن خدمات درمانی ارائه کردند.

علی نصیرخوانی در گفت‌و‌گو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، 285 عملیات امداد نجات، 99 امداد جاده ای، 1 امداد کوهستان، 144 امداد حضوری و 141 مورد سایر عملیات توسط جمعیت هلال احمر مازندران برای انجام گرفت.

وی افزود:30پزشک داوطلب به 60 نفر از افرادی که به پایگاه امداد و نجات مراجعه کردند بصورت داوطلبانه در اینخدمات درمانی ارائه کردند.

نماینده کمیته امداد و نجات خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه یکهزار و 81 نفر سرپا درمان شدند، ادامه داد: از ابتدای طرح تاکنون 2 هزار و 403 حادثه دیده توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی شدند.

نصیرخوانی با اشاره به اینکه 49 پایگاه ثابت، سیار و موقت در ایام نوروز به مسافران و هم استان ها ارایه خدمات می‌کنند، ادامه داد: یکهزار و 269 امدادگر و نجات گر در قالب 358 تیم با 177 خودروی امدادی به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه کردند.

وی با اشاره به طرح ایمنی و سلامت ، و خدمات رسانی 99 هزارو 820 خودرو تحت پوشش امداد و نجات به مسافران نوروزی، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا 8 فروردین 7 هزار و 959 نفر به خیمه های نماز هلال احمر مراجعه کردند.

نصیر خوانی تعداد مراجعین به فضای دوستار کودک را 9 هزار 948 نفر عنوان کرد و افزود:دراین مدت 9 هزار 254 نفر به ایستگاه سلامت نوروزی مراجعه کردند.

نماینده کمیته امداد و نجات خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه از ابتدای خدمات سفر تاکنون 5 هزار و 111 طرح سحاب در استان اجرا شده است، ادامه داد: 349 هزار و 397 بسته فرهنگی بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع شده است.

نصیرخوانی گفت: جمعیت هلال احمر از 25 اسفند تا 15 فروردین برای خدمات رسانی در سطح استان و محورهای مواصلاتی فعالیت می‌کنند و این پایگاه‌ها در خصوص حوادث جاده‌ای، کوهستانی، مراجعه حضوری و عملیات شهری خدمات دهی می‌کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.