مهران حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از 25 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال این میزان مواد غذایی فاسد در بازرسی از این مراکز کشف شد.
وی نظارت و بازرسی از روند بهداشتی بودن فعالیت مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را بخشی از فعالیت های کمیته بهداشت ، درمان و محیط ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برشمرد و ادامه داد : در این مدت بازرسان این کمیته پنج هزار و 637 مورد از مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی بازدید کردند .
معاون گردشگری مازندران گفت : در این بازدیدها به 141 واحد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و سلامت اخطار داده شد که 19 مورد نیز منجر به تعطیلی شد .
وی افزود : ماموران اورژانس مازندران با فعالیت شبانه روزی بیش از چهار هزار ماموریت تصادفی و غیر تصادفی به مصدومان حوادث ارائه کردند که بیشتر موارد ماموریت غیر تصادفی را بیماران قلبی به خود اختصاص داده بودند .
حسنی با اشاره به انجام 2 هزار و 589 مورد بازرسی کمیته اسکان ، خدمات رسانی و امور رفاهی از واحدهای اقامتی ، پذیرایی و صنوف مازندران ، ادامه داد : در این بازرسی ها هم 124 مورد تشویقی و 102مورد اخطار به متصدیان داده شد .
بر اساس آمار ستاد خدمات سفرهای نوروزی مازندرن این استان از 25 اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین امسال میزبان بیش از پنج و نیم میلیون نفر شب مسافر نوروزی بود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.