محمدرضا حبیب زاده روز شنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود : با وجود کمبود اعتبار و منابع مالی ، اقدامات خوب و اثرگذاری از سوی ستادهای اجرایی سفر تاکنون انجام شده است .
ستاد اجرایی خدمات سفر در هر استان به ریاست استاندار و دبیری اداره کل میراث فرهنگی فعالیت می‌کند.
حبیب زاده گفت : بازدید و بازرسی از هتل‌ها و مراکز اقامتی ، بیمارستان‌ها ، پایگاههای نیروی انتظامی و نظرسنجی های مردمی نشان می دهد که خوشبختانه مشکل خاصی تا امروز در ستادها نداشته ایم و در صورت بروز مشکل ، در تماس لحظه‌ای با وزرای مربوط ، پیگیری و برطرف خواهد شد.
رئیس هیات بازرسی سفرهای نوروزی وزارت کشور اظهار داشت : بازرسان به طور مرتب از مراکز سوخت ‌رسانی ، پایگاههای سیار امدادخودرو ، بیمارستان‌ها، مراکز نظارت هتل‌ها، مراکز رانندگی در شهرهای مختلف بازدید می کنند و در جریان کم و کیف امور قرار می گیرند.
** ارشاد به جای پرونده سازی
حبیب زاده همچنین با تاکید بر این که شکایت های مردمی توسط اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان ها پیگیری می شود ، گفت : بازرسی ها نباید منجر به روند تشکیل پرونده برای تخلفات واحدها شود بلکه باید به صورت ارشادی در اینگونه موارد برخورد کرد.
وی به عنوان نمونه از استان کردستان یاد کرد و افزود : در کردستان بازرسان رویه ارشادی را برای حل مشکلات و جلوگیری از تخلفات در نظر گرفته اند و برخورد ارشادی می تواند جایگزین مناسب تری در برخورد با واحدهای متخلف باشد .
او ادامه داد : بر اساس آمارهای حمل و نقل ، بیشترین تردد نوروزی کشور در جاده های مازندران بود .
از 26 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال بیش از چهار و نیم میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در این استان ثبت شده است .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.