قاسم احمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با اشاره به احتمال تاثیر گذاری آفت پول گرایی در انتخابات آتی افزود: مجلس به عنوان یکی از ناظران این انتخابات با هر گونه اختلال در روند انتخاب شایسته سالاری به ویژه خطر پولگرایی که با اصول انقلاب اسلامی و قوانین اساسی کشور منافات دارد به شدت برخورد خواهد کرد.
نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت خواستار هوشیاری مردم در برگزیدن افراد شایسته در انتخابات آتی شد و گفت: انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر نباید سیاسی شود و مردم افرادی خدمتگذار، دلسوز و متعهد را برگزیند.
وی در ادامه برگزاری انتخابات هر دو سال یکبار در کشور را افتخار بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت : ایران در بین کشورهای دنیا در برگزاری انتخابات سالم و پرشور یک نمونه بارز است و باید با تمام توان همچون گذشته این روند ادامه یابد.
احمدی با اشاره به موضوع برجام اظهار داشت: چشم پوشی از برخی دستاوردهای دولت تدبیر و امید در موضع برجام بی مهری به عملکرد دولت است هرچند انتظار همگان از برجام بیشتر بود.
احمدی نحوه عملکرد بانکها در وضعیت کنونی اقتصاد کشور را نگران کننده عنوان کرد و خواستار نظارت و برخورد جدی تر بانک مرکزی با پرداخت بهره های غیر متعارف شد.
فرماندار نوشهر نیز در این جلسه با اشاره به آخرین سرشماری صورت گرفته جمعیت شهرستان نوشهر را 138 هزار و 912 نفر اعلام کرد و گفت: در سرشماری جدید جمعیتی شهرستان شاهد افزایش 10 هزار نفری جمعیت هستیم.
علی شادمان تصریح کرد: از این تعداد جمعیت 49 هزار و 503 نفر در شهر نوشهر، 3 هزار و 15 نفر در شهر کجور و 3 هزار و 12 نفر در شهر پول ساکن هستند.
وی با اشاره به انتخابات سال آینده بر ضرورت قرار دادن تمامی امکانات و نیروی انسانی دستگاه ها برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات تاکید کرد.
وی همچنین از مسئولان و کارکنان دستگاههای شهرستان خواست از هرگونه استفاده از امکانات و عنوانی برای داوطلبان خودداری کنند.
فرماندار نوشهر هشدار داد در صورت استفاده مالی برای تاثیر گذاری تصمیم گیری در انتخابات آینده با آن با جدیت برخورد و مراتب این تخلف به اطلاع مردم خواهد رسید.
امام جمعه نوشهر هم در این جلسه تزکیه نفس، تقوی، ساده زیستی و اجرای موازین اسلامی را جزو شاخصه های مهم مسئولان در نظام اسلامی بر شمرد و خواستار توجه جدی مسئولان شد.
حجت الاسلام محمود مشایخ با اشاره به نزدیکی تعطیلات نوروزی گفت: نظارت موثر بر بازار و حضور مناسب ماموران نیروی انتظامی در زمان ها و نقاط مختلف در حفظ آسایش و آرامش مردم ضروری است.
وی همچنین از مسئولان دستگاه ها خواست برای برگزاری مراسم ها و آئین ها به ویژه فرهنگی با کارشناسان دینی مشورت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.
شهرستان نوشهر با 138 هزار و 912 نفر در غرب مازندران قرار دارد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.