دکتر جواد واثقی امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر موجی در کشور ایجاد شده است که جوانان ایرانی به صورت گروهی یا شخصی کارگاههای تولیدی راه اندازی کنند و این جوانان اینک نیازمند به حمایت جدی مردم برای خرید کالاهای تولید شده در این کارگاهها دارند.
وی گفت: دولت تدبیر و امید با ارائه تسهیلات رونق تولید تلاش کرد تا از تولیدات داخلی حمایت کند اما آنچیزی که می تواند به عنوان یک حمایت جدی برای کارگاههای تولیدی مطرح باشد، خرید کالاهای ایرانی است.
وی اظهارداشت: خوشبختانه در کشور جوانان تحصیل کرده خلاقی وجود دارند که می توانند کالاهای بسیار با کیفیت تولید کنند ولی همه ما باید با تعصب و همت با خرید کالاهای ایرانی از انرژی و توان فکری این جوانان استفاده کنیم و اعتماد به نفس این تولید کنندگان را ارتقاء ببخشیم.
وی بیان کرد: به وضوع برای همگان مشخص شده است که برخی از کالاهای خارجی بسیار بی کیفیت هستند و در مقابل برخی از کالاهای ایرانی که با کیفیت بالا تولید می شوند حرفی برای گفتن ندارند.
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: هر ایرانی که به توسعه پایدار این کشور علاقمند است و می خواهد یک کشور قدرتمندی به لحاظ اقتصادی داشته باشیم و از سویی دیگر اشتغال در این کشور افزایش یابد راهی جز شکل گیری یک عزم ملی در خرید از کالاهای ایرانی نیست.
واثقی امیری اظهارداشت: ایام عید بهترین فرصت است تا همه ما در سبد خرید نوروزی کالاهای ایرانی را بگنجانیم و به واسطه این خرید باید احساس غرور و افتخار کنیم.
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل یکی از دانشگاههای بزرگ کشور و استان مازندران است که در پنج دانشکده مهندسی عمران، برق و کامپیوتر، شیمی ،مکانیک و دانشکده علوم پایه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بیش از 6 هزار دانشجو دارد.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.