به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهرستان رامسر واقع در غرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، کاخ موزه ، آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.
آمارهای موجود نشان می دهد که در نوروز 95 پنج میلیون و 612 هزار نفر شب مسافر در این استان اقامت داشتند که به نسبت سال قبل اقامت مسافران رشد چشمگیری داشته است.
برگزاری رزمایش ترافیکی و خدماتی امروز که با حضور مسئولان شهرستان 70 هزار نفری رامسر در مقابل فرمانداری برگزار شد، بر آمادگی تمامی دستگاه های خدمات رسان برای خدمات مناسب به گردشگران تاکید شده است.
فرماندار رامسر در این رزمایش گفت : این شهرستان قطب گردشگری شمال ایران است و سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی از این شهرستان دیدن می کنند.
محمد آزاد افزود : با توجه به جاذبه های گردشگری در این شهرستان باید تلاش کنیم تا این منطقه به کانون و مقصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.
وی خطاب به مسافران نوروزی گفت : رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و آنچه باید در سفر ایمن مورد توجه قرار گیرد برای اقامت و امنیت خانواده ها لازم و ضروری است.
در این رزمایش پلیس راهور، جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی ، سازمان حمل ونقل و دیگر دستگاه های خدمات رسانی شهرستان رامسر حضور داشتند.
رامسر با دست کم 70 هزار نفر جمعیت ثابت و دست کم 500 هزار نفر جمعیت متغیر جزو شهرستان های غربی مازندران است.
خبرنگار :عباس احمدی ماچیانی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/7515/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.