به گزارش خبرنگار ایرنا ، محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته سوم اسفند از ساعت 8 امروز چهارشنبه آغاز شد و تا 6 صبح شنبه بیست و یک اسفند در محور های مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است .
در این مدت تردد موتور سیکلت ها از ساعت 12روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه در محورهای کرج ، چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی ، ممنوع است .
**محور کندوان
_رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
_همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
**محور هراز
_رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است
_براساس اعلام پلیس راه ، تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ، از ساعت 8 تا 22 ، از امروز چهارشنبه تا جمعه بیست اسفند ، ممنوع است .
** محور فیروزکوه
_رفت و آمد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز جمعه تا ساعت 22 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع می باشد .
**وضعیت جوی پایان هفته در مازندران
_براساس اعلام هواشناسی مازندران در این مدت آسمان محور های مواصلاتی مازندران صاف و آفتابی و در بعد از ظهر ها با افزایش نا محسوس ابر همراه خواهد بود .
_همچنین از امروز تا شنبه مردم مازندران افزایش دمای هوای استان را تجربه خواهند کرد .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : فاطمه نوری جهانگرد
7335/1042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.