محمدعلی حسین‌پور روز دوشنبه درگفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: فـدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولان کشور میزبانی مرحله نهایی رقابتهای این فصل لیگ برتر بسکتبال باویلچرباشگاه های کشور را در روزهای 18 تا 20 اسفندماه به شهرستان آمل واگذار کرده و تیم های شرکت کننده از روز 17 اسفند وارد این شهرستان خواهند شد.
وی افزود: در مرحله نیمه نهایی وبرای کسب مقام قهرمانی رقابتها این فصل تیم های شهرداری آمل، پگاه فارس، مخابرات اصفهان و ایثارقم در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل با هم رقابت می کنند.
سرپرست دبیری فـدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولان کشور، اضافه کرد: در روز چهارشنبه وآغاز این رقابتها از ساعت 17 تیم شهرداری آمل به مصاف تیم پگاه فارس و از ساعت 19 تیم مخابرات اصفهان رو در روی تیم ایثار قم قرار می گیرد.
حسین پور ادامه داد: در روز پنجشنبه و از ساعت 15 تیم ایثار قم با پگاه فارس وار ساعت 17 تیم های مخابرات اصفهان وشهرداری آمل به مصاف هم خواهند رفت.
به گفته وی در روز پایانی این مرحله روز جمعه واز ساعت 9 تیم پگاه فارس تیم مخابرات اصفهان را پیش دارد و از ساعت 10:30 تیم های شهرداری آمل وایثار قم آخرین دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد.
وی اضافه کرد: همچنین برای کسب مقام های پنجم تا هفتم تیم های هیئت زنجان، ملی حفاری خوزستان و شهرداری اراک در آمل تلاش خواهند کرد.
شهرهای اصفهان و قم جدی ترین رقیب آمل برای میزبانی مرحله پایانی این رقابتها بودند که درنهایت از سوی فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولان این میزبانی به این شهر داده شد.
مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاه های کشور باحضور 8 تیم در 2 گروه به صورت رفت وبرگشت برگزار شد.
تیم شهرداری آمل که تنها نماینده مازندران در این رقابتها محسوب می شود در دو سال گذشته دو مقام سومی را درکارنامه افتخارات خود کسب کرده است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.