به گزارش خبرنگار ایرنا ، چهارمین دوره مسابقات ملی دومینو با حضور 240 نفر شرکت کننده از استان های تهران ، البرز ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، مازندران و اصفهان برگزار خواهد شد.
در بخش دانش آموزی 70 درصد تیمهای شرکت کننده قائمشهری هستند اما در بخش آزاد 90 درصد تیم ها را غیر قائمشهری تشکیل می دهند.
رئیس هیات مدیره دومینو قائمشهر روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، افزود : در مسابقات دومینو کار گروهی مد نظر است تا افراد با خلاقیت و حوصله در یک کار گروهی طرحی را ارائه دهند.
امیر اسدی با بیان اینکه کشور چین از قرن یازدهم چیدن دومینو را اختراع کرده است ، گفت که تقریبا 6 سال است که این طرح در کشورایران آمده است و در شهرستان قائمشهر استارت مسابقات دومینو از چهار سال پیش زده شده است.
وی با اشاره به اینکه در کل کشور 2 تولید کننده قطعات دومینو وجود دارد ، افزود : شهرستان قائمشهر از سه سال پیش تولید قطعات دومینو را با استاندارد و رعایت وزن جهانی پرداخته است که تاکنون نمایندگی ارسال به 10 استان را برعهده گرفته ایم.
عضو هیات رئیسه چهارمین دوره مسابقات ملی دومینو با بیان اینکه سال گذشته تعداد شرکت کننده در مسابقات دومینو هزارو 200 نفر بوده است ، ادامه داد : امسال با توجه به تعداد علاقه مندان در این مسابقات با حضور هزار و 300 نفر برگزار خواهد شد.
اسدی به طرح ها در بخش ازاد اشاره کرد و گفت : 2 طرح به تیم ها ارائه می شود تا انها بر حسب علاقه به ساختار یک طرح بپردازند .
وی گفت که در بخش تاپلینگ به اهتراز دراوردن پرچم ایران ، روشن کردن لامپ و در بخش مکانیزم محک موسسه حمایت مبتلا به سرطان ، فوتبال را مد نظر قرار خواهیم داد .
به گفته عضو هیات رئیسه چهارمین دوره مسابقات ملی دومینو در بخش دانش اموزی هم تیم ها به صورت آزادانه به ارائه طرح می پردازند.
در این شهرستان بیش از 500 تیم دومینو در مدارس ، اموزشگاه ها در حال فعالیت هستند تا در مسابقات مختلف شرکت کنند.
اسدی با بیان اینکه اختتامیه 20 اسفندماه ساعت 18 برگزار خواهد شد افزود: در بخش دانش اموزی ابتدایی به نفرات اول تا سوم وجه نقد از 100 تا 300 هزارتومان و در بخش دانش اموزی متوسط وجه نقد از 200 تا 400 هزارتومان به افراد برتر تعلق می گیرد.
رئیس هیات مدیره دومینو قائمشهرادامه داد: همچنین در بخش ازاد تاپلینگ به تیم برتر جایزه یک میلیون و 200 هزار تومانی و در بخش مکانیزم یک میلیون تقدیم خواهد شد.
مسابقات ملی دومینو از 16 تا 20 اسفنده ماه در سالن دانشکده کشاورزی قائمشهر برگزار خواهد شد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/7334
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.