حبیب الله قلی پور روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این میزان اعتبار به صورت تسهیلات به 129 مددجوی کمیته امداد نور پرداخت شد.
وی تصریح کرد: از این میزان تسهیلات 15 میلیارد ریال توسط بانک ها و مابقی نیز از منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) نور تامین و پرداخت شد.
قلی پور خاطر نشان کرد: در این مدت نیز برای بازسازی 110 واحد مسکونی مددجویان یک میلیارد و 143 میلیون ریال و برای احداث هشت واحد روستایی و شهری در این شهرستان 183 میلیون ریال هزینه شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نور با بیان اینکه 152 یتیم تحت پوشش این نهاد قرار دارند، افزود: نور با داشتن یک هزار و 100حامی یتیم در طرح اکرام نیز 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک کردند.
وی به 22 هزار صندوق صدقات موجود در شهرستان نور اشاره کرد و گفت: در یکسال گذشته هفت میلیارد و 100 میلیون ریال از صندوق ها صدقات شهرستان نور جمع آوری و پنج میلیارد و 900 میلیون ریال نیز خیرین به کمیته امداد نور کمک کردند.
قلی پور ادامه داد: پول صدقات برای کمک به تامین جهیزیه، هزینه درمانی، بهسازی واحدهای مسکونی و هزینه های دانش آموزی و دانشجوی مددجویان زیر پوشش در نظر گرفته شد.
مدیر کمیته امداد نور تصریح کرد: 2 هزار و 760 خانوار با جمعیت حدود 5 هزار نفر تحت پوشش این نهاد در نور هستند که به 2 هزار خانوار در یکسال گذشته 14 میلیارد و 880میلیون ریال مستمری پرداخت شده است.
شهرستان نور با جمعیتی بیش از 100 هزار نفر در غرب مازندران واقع است.
کمیته امداد در 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی تشکیل شده است.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/1295/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.