علی رحیمی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در این نمایشگاه انواع اقلام مورد نیاز مردم شامل پوشاک، مواد غذایی، پروتئینی، آجیل ، برنج و حبوبات، کنسرو و روغن و سایر لوازم مورد نیاز و مصرفی مردم عرضه می شود.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 100 غرفه برای عرضه محصولات در نظر گرفته شده، افزود: غرفه داران موظفند محصولات خود را با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه کنند که این قیمت گذاری توسط کارشناسان اداره و اتحادیه های عرضه و تولید صورت گرفته است.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت تنکابن اظهار داشت : در زمان برپایی این نمایشگاه ، بازرسان و کارشناسان اداره و مجمع امور صنفی نظارت مستمر و دقیقی بر عرضه محصولات و قیمت گذاری ها خواهند داشت.
به گفته رحیمی ، شهروندان در صورت بروز هرگونه تخلف در گرانفروشی و یا کم فروشی به صورت شبانه روزی می توانند شکایت های خود را با تلفن 124 به این اداره منعکس کنند تا با معرفی واحد متخلف به تعزیرات برخورد قانونی صورت گیرد.
وی یادآور شد : این نمایشگاه با هدف دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز خود و جلوگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار بواسطه افزایش تقاضا از 15 تا 24 اسفند ماه در مصلی شهید بهشتی (ره) تنکابن دایر می باشد.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار: علیرضا پورعلم**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.