به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مراسم همزمان باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و 82 شهید بخش
وزیر سابق اطلاعات در این مراسم گفت : دشمن با دو پروژه بزرگ تحریف گفتمان امام راحل و نفوذ به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ملت باید با تبعیت از رهنمون های رهبرمعظم انقلاب این توطئه ها را خنثی کنند .
حجت الاسلام حیدر مصلحی افزود : دشمن بر روی جریان نفوذی سرمایه گذاری کرده تا لایه های مختلف مردم اعم از مسئولان و نخبگان، معتمدان و تشکلهای مردمی را دچار اشتباه محاسباتی کنند.
وی با تأکید بر شناسایی تهدیدات دشمن و توجه به رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ، اظهار داشت : محوریت فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه بحث نفوذ است و مسئله نفوذ به‌عنوان یکی از تهدیدات بزرگ و سنگین انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
مصلحی گفت : انتشار دیدگاه ها و زوایای شخصیتی و تفکر امام راحل در تمامی لایه های جامعه ضروریست تا نسل جوان انقلاب شفاف و صریح با مواضع و مسیر صحیح آشنا شود و به آن عمل کند.
وی تنها راه مقابله با دشمن را پیروی از ولایت فقیه دانست و افزود : به برکت پیروی از ولایت فقیه بوده که تاکنون دشمنان نتوانسته اند به کشور صدمه بزنند و این پیروی از ولایت باید ادامه داشته باشد
مصلحی نظام اسلامی را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت : امنیتی که در کشور داریم، در هیچ جای دنیا مانندی ندارد ولی باید توجه داشته باشیم که برای حصول این امنیت، هزینه هایی داده شده و جوانان و عزیزانی از این سرزمین، به شهادت رسیده اند.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار: علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.