به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران در ساری افزود : دولت و کارگزاران دولت هیچگاه رشادت ها و دفاع مردانه شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و خانواده های آنها را فراموش نخواهند کرد و در کنار خانواده این شهدا می مانند.
وی ادامه داد : دولت توفیق خود در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی و همین طور پیروزی در مذاکرات هسته ای را از تلاش و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می داند.
سخنگوی دولت اظهار داشت : اگر رشادت ها و دلاور مردی های شهدا و صبوری خانواده های آنان نبود ، ما نمی توانستیم با قدرت در مذاکرات هسته ای در برابر پنج کشور بزرگ به پیروزی برسیم.
نوبخت گفت : اگر امروز آژانس بین المللی هسته ای حقاینت جمهوری اسلامی را در داشتن فناوری هسته ای مورد تائید قرار می دهد، ما این را مرهون رشادت های شهدای خود و شهدای مدافعان حرم می دانیم.
وی اضافه کرد : شهدای مدافع حرم ما در سوریه برای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی در جنگ نیابتی با تکفیری ها شرکت کردند.
معاون رئیس جمهوری گفت : اگر مدافعان حرم ما در جنگ نیاتبی در سوریه و عراق شرکت نمی کردند ، ما باید این جنگ را در داخل شهرهای کشور خودمان انجام می دادیم .
وی افزود : شهدای مدافع حرم با رشادت های خود در سوریه و عراق از حریم ولایت و حریم کشورمان دفاع کردند و جامعه ما قدردان این شهدا و خانواده های آنان خواهد بود.
نوبخت در پایان از برگزاری همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران در روزهای پایانی سال قدردانی کرد .
در پایان از خانواده معظم 36 شهید مدافع حرم از شهرستان های مختلف مازندران با حضور معاون رئیس جمهوری قدردانی شد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.