به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته بیست و ششم این رقابت ها از ساعت14 و 30 دقیقه عصر فردا در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان ایرانجوان بوشهر است.
دو تیم در شرایطی در این هفته مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد که تیم خونه به خونه در 2 بازی گذشته خود برابر تیم های راه آهن و خونه به خونه یزد با هدایت نادر دست نشان صاحب پیروزی شده و با روحیه بهتری از حریف جنوبی خود میزبانی خواهد کرد.
تیم ایرانجوان بوشهر که هر دو دیدار هفته های بیست و چهارم و بیست و پنجم را با شکست پشت سرگذشته از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر در این فصل دور شده و برای باقی ماندن در لیگ یک می جنگد.
تیم خونه به خونه که پس از شکست های ناامیدوارانه تا هفته بیست و سوم از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر و تیم های بالانشین لیگ یک فاصله گرفته بود ، با تدابیر و نسخه شفابخشی که دست نشان ، سرمربی محبوب مازنی ها برای این تیم پیچید ، امید را دوباره به اردوی تیم متمول لیگ یک برگرداند.
دست نشان پس از قبول نیمکت سرمربیگری خونه به خونه ، تمرینات خاصی را برای این تیم در نظر گرفت تا شاگردانش هفته به هفته به آمادگی بدنی بیشتری برسند و در کنار آن روحیه شایسته سالاری را به بازیکنانش القاء کرد.
اکنون بازیکنان تیم خونه به خونه به خوبی می دانند که تنها در صورتی در ترکیب تیم جای خواهند داشت که نسبت به سایر بازیکنان از آمادگی بیشتری برخوردار باشند ، موضوعی که سبب شد نیمکت نشینان تیم نیز نگاهی منطقی به آن داشته باشند و در طول 90 دقیقه بازی ، احساسات و دغدغه اشان کمتر از بازیکنان فیکس تیم نباشد.
از سوی دیگر ناکامی برخی تیم های مدعی و بالانشین لیگ همسو با تیم خونه به خونه در کسب امتیاز و اختلاف با رقبا سبب شد تا شمار تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر بیشتر شده و تقابل آنها تا هفته های باقی مانده لیگ را حساس کند.
در دیدار روز دوشنبه که هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته یک محسوب می شود ، حساسیت شاید بیشتر از هفته بعدی بالا باشد برای این که بادران در تهران به مصاف گل گهرسیرجان می رود ، مس رفسنجان با سپیدرود رشت رو به رو خواهد شد ، نساجی مازندران برابر استقلال اهواز قرار می گیرد و پارس جنوبی هم به نبرد با مس کرمان می رود و هر نتیجه ای که برای این تیم ها حاصل شود ، بدون شک جدول رده بندی لیگ یک را در پایان این هفته دچار تحولات جدی خواهد کرد.
** سخت ترین ، در 9 دیدار باقی مانده
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با اذعان به حساس تر شدن رقابت های لیگ دسته یک و در آستانه بازی حساس تیمش برابر تیم ایرانجوان بوشهر، از این مسابقه به عنوان یکی از مهم ترین وسخت ترین بازی های تیمش در 9 مسابقه باقی مانده تا پایان رقابت های این فصل لیگ دسته یک نام برده است.
نادر دست نشان یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت : تیم ما اکنون در وضعیتی قرار دارد که به کسب سه امتیاز این مسابقه خانگی نیاز جدی داریم و باید به مانند دو دیدار هفته های گذشته عملکردی خوبی داشته باشیم تا پیروز شویم.
وی ادامه داد : نگاه به جایگاه تیم ایرانجوان در جدول و اینکه این تیم اکنون در رده پانزدهم و انتهایی جدول قرار دارد، نداریم، ما کار خودمان را انجام خواهیم داد و هدف ما کسب پیروزی و دور نماندن از جمع مدعیان است.
سرمربی تیم خونه به خونه گفت : مهم تر از همه این موارد ، امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل و در مقابل تماشاگران خودمان بازی می کنیم و امیدوارم با حمایت خوب آنها بتوانیم ، پیروزی را درکنار آنها جشن بگیریم.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با کسب 38 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.
تیم سپیدرود رشت با 46 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی 18 تیم این رقابتها است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.