غلامرضا نوری زاده روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: سید مراد محمدی دارنده مدال برنز المپیک پکن به عنوان سرمربی و علی اصغر بذری به عنوان مربی، 2مازندرانی هستند که هدایت تیم کشتی آزاد ترکمنستان را دراین اردوی آماده سازی در ساری برعهده دارند و با توجه به شناخت از جایگاه و امکانات مناسب کشتی درمازندران، زمینه برگزاری این اردو را فراهم کردند.
وی افزود: برپایی این اردو در پی تفاهم نامه همکاری میان هیات کشتی مازندران و ترکمنستان بوده که با موافقت فدراسیون کشتی وتقاضایی که فدراسیون کشتی ترکمنستان برای برگزاری این اردو در ساری داشته ، برپا شده است.
دبیرهیات کشتی مازندران با بیان اینکه برپایی اردوی مشترک میان تیم ملی کشتی ترکمنستان با منتخب کشتی گیران بزرگسال استان دراین مدت پیش بینی شده است، اضافه کرد: البته قرار است که اردوهای تیم ملی ترکمنستان در روزهای آینده در چند شهر استان نیز برپا شود تا انگیزه ای هم برای کشتی گیران شهرهای استان شود.
نوری زاده ادامه داد: البته هیات کشتی داغستان روسیه و قرقیزستان نیز درخواست های مشابهی را برای برپایی اردوی آماده سازی در مازندران را داشتند که با موافقت فدراسیون کشتی، در سال آینده برگزار خواهد شد.
وی یادآورشد: در سال آینده همچنین قصد داریم در راستای همکاریهای دوجانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر، اردوی مشترک کشتی گیران مازندران را در یکی از این کشورها برگزارکنیم.
نوری زاده یادآورشد: تیم ملی کشتی آزاد ترکمنستان خود را برای حضور در چندین تورنمنت بین المللی برای کسب آمادگی در رقابت های قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی های کشورهای اسلامی آماده می کند.
سید مرادمحمدی تا پیش از قبول هدایت تیم ملی کشتی آزاد ترکمنستان، سرمربیگری تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران را برعهده داشت.
رقابت های قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه سال آینده در دهلی نو ، قهرمانی جهان شهریورماه در فرانسه و مسابقات کشتی کشورهای اسلامی خردادماه اینده در باکو برگزار می شود.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.