سید هادی حسینی روز شنبه در یادواره حماسه هفتم اسفند سال 60 شیرگاه که در مسجد این جامع برگزار شد ، افزود : در آن سال های بحبوحه انقلاب ، مردم این شهر با هوشیاری از وضعیت و شرایط حساس آن دوران حضوری فعال در عرصه داشتند.
وی ادامه داد : دشمنان به تصور خام نفوذ در مازندران تهاجم هفتم اسفند سال 60 به این شهر را انجام دادند ، اما با رشادت های آن شب مردم شیرگاه تمامی افکار برای این منظور نقش بر آب شد.
حسینی که خود یکی از جانبازان حماسه هفتم اسفند سال 60 شیرگاه است ، اظهار داشت : مردم شهر کوچک شیرگاه نشان دادند که قطره کوچک اما اثرگذار در انقلاب اسلامی هستند.
امام جمعه شهر شیرگاه در این مراسم گفت : مردم انقلابی شیرگاه در شب هفتم اسفند سال 1360 یکی از بزرگ ترین حماسه های مردمی را در جریان شبیخون گروهک های ضد انقلاب به پایگاه بسیج این شهر خلق کردند.
حجت الاسلام محمد مهدوی افزود : مردم شیرگاه در پاسخ به ندای الله اکبر حجت اسلام مجتهدزاده، روحانی شهر به مرکز شهر آمده و در حمایت از بسیجیان، کوردلان مهاجم را وادار به فرار کردند.
وی ادامه داد : دو تن از شهروندان فرزانه شیرگاه به نام های حشمت الله داوودیان و قربانعلی دوستعلی زاده در حمله ناجوانمردانه گروهک های محارب به شهادت رسیدند و چندین نفر از جمله سید هادی حسینی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زخمی و جانباز شدند.
یادواره حماسه هفتم اسفند سال 60 شیرگاه امروز شنبه با حضور وزیر اطلاعات در مسجد جامع شیرگاه برگزار شد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.