غلامرضا نوری زاده سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مهران نصیری در وزن 61 کیلوگرم ، امید حسن تبار در وزن 74 کیلوگرم و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم سه کشتی‌گیر مازندرانی هستند که با نظر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در این مسابقات که روزهای 21 و 22 اسفند برگزار می شود ، به میدان خواهند رفت.
وی با بیان اینکه در مجموع از میان هشت کشتی گیر انتخاب شده سه کشتی گیر مازندرانی هستند ، گفت : کشتی گیران انتخاب شده استان ، به واسطه عملکرد درخشانشان در مسابقات بین‌المللی جام تختی از سوی کادرفنی تیم ملی انتخاب شدند.
دبیر هیات کشتی مازندران افزود : از نکات جالب توجه در انتخاب کشتی گیران مازندرانی و بخصوص مجتبی گلیج حضور این کشتی گیر در یک وزن بالاتر است که نخستین بار وزن 97 کیلو گرم را تجربه خواهد کرد.
نوری زاده گفت : گلیج پیش از این در رده های مختلف تیم ملی کشتی آزاد در وزن 84 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می رفت و حتی قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه افتخارات خود دارد.
وی افزود : با توجه به افزایش وزن و تصمیمی که گلیج گرفته ، با موافقت کادر فنی همراه شده و در جام یاشاردوغو در وزن جدید خود به مصاف حریفان خواهد رفت.
دبیرهیات کشتی مازندران به زمان برپایی اردوی آماده سازی تیم منتخب کشتی آزاد ایران نیز اشاره کرد و گفت که اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد از روز 14 اسفند ماه در خانه کشتی تهران آغاز می شود و تا پیش از اعزام به ترکیه ادامه خواهد داشت.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو روزهای 21 و 22 اسفندماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.