احمد حسین زادگان افزود : همچنین 15 سازمان مردم نهاد دیگر در مرحله دریافت مجوز هستند که با طی مراحل قانونی ، مجوز آنها صادر خواهد شد.
وی گفت که تشکل های مردم نهاد دارای مجوز ساری در زمینه در زمینه های کشاورزی ، علمی ، فرهنگی ، خیریه و زیست محیطی زیر نظر فرمانداری فعالیت دارند .
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرماندار ساری ، حسین زادگان سازمان‌های مردم نهاد را مسیر ارتباطی دولت و مردم دانست و گفت : هرچه فعالیت و عملکرد سازمان های مردم نهاد قوی و موثر باشد حرف های مردم به دولت سریع تر منتقل می شود و عملکرد و گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی دولت با کیفیت بیشتری به اطلاع مردم می رسد .
وی ورود سازمان‌های مردم نهاد به مباحث فرهنگی و آموزشی را ضروری دانست و افزود : یکی از برنامه هایی که می تواند سازمان های مردم نهاد را مورد اقبال مردم قرار دهد ، گرایش این سازمان ها به ایجاد زمینه نشاط و شادابی در چارچوب قانونی در جامعه است .
فرماندار ساری همکاری و همراهی سازمان‌های مردم نهاد را یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید دانست و گفت : این موضوع در راستای شعار 'اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل' است که توسط مقام معظم رهبری به عنوان شعار امسال انتخاب شده است .
وی با اشاره به اینکه سمن‌ها زمینه مشارکت مردم در امور جاری کشور و دولت را سرعت می دهند ، ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌های سازمان‌های مردم به سمت حوزه‌های تخصصی گرایش پیدا کند .
حسین زادگان اظهار داشت : برنامه ریزی های سازمان های مردم نهاد برای رفع مشکلات مردم در حوزه های مرتبط به صورت اصولی و تخصصی و متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی منطقه و شهرستان ضروری است .
وی پیشنهاد کرد که مسئولان سازمان های مردم نهاد ارتباط خود را با نخبگان و صاحب نظران به خصوص در حوزه های دانشگاهی تقویت کرده تا از ظرفیت های موجود برای آموزش ، توانمندسازی و ارتقاء کیفی مجموعه استفاده و بهره برداری کنند.
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.