این نماینده ادوار مازندران در مجلس همچنین به طور رسمی استعفایش را به فرمانداری شهرستان ساری به عنوان حوزه انتخابیه اصلی شهرستان های ساری و میاندرود ارایه کرد.
شجاعی کیاسری در بیانیه‌ای که منتشر کرد، دلیل انصراف زودهنگامش را شرایط روحی و جسمی و بیماری اعلام کرد.
وی در این بیانیه نوشت: شرائط روحی وجسمی من توان ادامه و همراهی رقابت و فعالیت همراه با استرس در این عرصه را با سابقه بیماری ندارد و ضرر جسمی عارض بر آن نشاط خدمت در آینده رابا مشکل مواجه می سازد لذا با توجه به اقبال گسترده همه اقشار مردم عزیز وشریف شهرستانهای ساری و میاندرود از ورود اینجانب در عرصه انتخابات با تعذر فراوان و تشکر از همه مهر و محبت وصف ناشدنی شما عزیزان انصراف خود از کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را تقدیم فرمانداری شهرستان ساری مینمایم.
دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات استان مازندران استعفای سید رمضان شجاعی کیاسری را از ادامه رقابت های انتخاباتی مورد تایید قرار داد.
مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از این نماینده ادوار به عنوان تنها داوطلب مستعفی از بین ۴۰۱ داوطلب ثبت نامی در ۹ حوزه انتخابیه برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام برد.

براساس آمار  ۲۰ نماینده ادوار و فعلی مردم استان مازندران داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شدند که نسبت به دوره گذشته آمار ثبت نام نمایندگان ادوار ۱۰ درصد کاهش داشت.
سید رمضان شجاعی کیاسری مشاور وزیر کشور در امور اطلاع رسانی در حالی از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داد که در هنگام ثبت نام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که در صورت تایید صلاحیتش از سوی هیات های اجرایی و نظارتی تا پایان رقابت های انتخاباتی می ماند.
وی گفته بود که به طور مستقل وارد رقابت های انتخاباتی شده و به نفع هیچ کس کناره گیری نخواهد کرد.
برای دو کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندرود ۵۱ نفر ثبت نام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.