بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران دمای هوا در گرم ترین ساعت امروز یکشنبه به حدود ۲۱ درجه و روز دوشنبه نیز به ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

هواشناسی مازندران با آرام بودن شرایط چوی تا ظهر روز دوشنبه اعلام کرد که از بعد از ظهر دوشنبه رفته رفته سامانه بارشی وارد مازندران شده و تا فردا شب سراسر استان را در بر می‌گیرد. 

هواشناسی مازندران در اخطاریه خود برای مناطق جلگه‌ای استان وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش‌های رگباری باران پیش بینی کرده است و دمای هوا نیز کاهش محسوس خواهد داشت.

بنا بر گزارش هواشناسی مازندران در ارتفاعات مازندران نیز بارشها به صورت برف و بوران خواهد بود و دمای هوا نیز افت شدید خواهد داشت.

پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می دهد دمای هوا برای روز  سه شنبه نسبت امروز در مناطق جلگه ای تا ۱۰ درجه و در مناطق کوهستانی تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد و دمای ساری برای روز سه شنبه در گرم ترین ساعت ۱۳ درجه می رسد.

علاوه بر این در ارتفاعات محور های کوهستانی مازندران به علت بارش برف پدیده مه گرفتگی و لغزندگی جاده را برای روزهای آینده خواهیم داشت که نیازمند است رانندگاه احتیاط بیشتری به خرج دهند.

علاوه بر این که این سامانه تا پایان روز سه شنبه مهمان مردم مازندران است ، هواشناسی مازندران دریای خزر را در این مدت مواج و طوفانی است.

با توجه به اینکه هواشناسی مازندران ارتفاع امواج را بیش از ۲ متر پیش بینی کرده است ، در این مدت تمامی فعالیست های دریایی ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.