دیدار دو تیم در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد.

شهروند ساری با کسب سه امتیاز این بازی ۲۹ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. این تیم تاکنون ۱۷ بازی از ۱۸ بازی رقابت های لیگ برتر را پشت سر گذاشت و در صورت برد در دیدار عقب مانده  برابر ارژن شیراز می تواند تا رده سوم جدول خود را بالا بکشد.
شاهین کرمانشاه با این باخت همچنان با ۱۱ امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است.
ساروی ها که لیگ برتر بیست و یکم فوتسال باشگاههای ایران را با تغییر اساسی در کادر فنی استارت زدند، توانستند با دادن مسئولیت کارهای فنی به " رضا لک " که سابقه قهرمانی همراه با دو تیم را در این رقابت ها در کارنامه اش دارد، توانستند نتایج خوبی را دشت کنند و ادامه این روند می تواند برای نخستین بار در ۱۷ سالی که شهروند در لیگ برتر بازی می کند به رده بالای جدول بیاید.
شهروند ساری در ۱۷ سال سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاههای ایران تاکنون نتوانست رتبه ای بهتر از پنجمی در جدول کسب کند و پیش بینی می شود با این روند ساروی ها بتوانند برای نخستین بار در لیگ برتر به رتبه سوم دست یابند.
سرمربیگری تیم شهروند را در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر محمد اسماعیل پور از مربیان بومی مازندران بر عهده داشت که با وجود کسب نتیجه خوب در نیم فصل اول در اواخر نیم فصل دوم به مشکل برخورد و در پایان نیز به رتبه هفتم رضایت داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.