تیم استقلال تهران توانست این دیدار را با نتیجه دو بر یک با گل های علی کریمی در نیمه اول و مهدی قائدی در دقیقه سوم نیمه دوم به سود خود خاتمه دهد و تک گل تیم نساجی قائمشهر نیز در کمرکش نیمه دوم از سوی محمد عباسزاده به ثمر رسید که نخستین گل این بازیکن نساجی در فصل جاری رقابت های فوتبال لیگ برتر بود.
رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی قائمشهر به دلیل کسالت و بیماری ریوی به توصیه پزشکان بر روی نیمکت تیمش حاضر نشده و حسن بادامکی مربی هدایت فنی تیم را در زمین مسابقه بر عهده گرفت.
در غیاب سرمربی تیم نساجی قائمشهر محمد مهدی نظری که در دقیقه ۵۸ نیمه دوم به حای علی اصغر عاشوری وارد زمین مسابقه شده بود، در دقیقه ۸۰ جای خود را به محمد قاضی دیگر بازیکن نساجی داد که پس از ۱۰ هفته برای نخستین بار پس از صدور کارت بازی از سوی فدراسیون فوتبال در ترکیب اصلی تیم نساجی قائمشهر قرار گرفت.
در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی سه بازیکن جدید تیم نساجی، علی رضا حقیقی، علی شجاعی و محمد قاضی برای نخستین بار در این ورزشگاه برای این تیم به میدان رفتند و محمد قاضی نخستین بازی این فصل خود را برای قرمزپوشان نساجی انجام داد.
 سه بازیکن نساجی قائمشهر شامل مجتبی بیژن،رضا علیاری و محمد مهدی نظری  از سوی داور به دلیل خطا کارت زرد دریافت کردند و علی دشتی تنها بازیکن تیم استقلال بود که در این دیدار داور به وی کارت زرد نشان داد.
شیخ دیاباته که در بازی های اخیر استقلال تهران توانست در برابر تیم های تراکتور و صنعت نفت بیش از چهار گل به ثمر برساند و یکی از ارکان پیروزی آبی پوشان در هفته های اخیر محسوب می شد، با یارگیری خوب بازیکنان نساجی قائمشهر در این بازی با وجود تلاش زیاد موفق به گلزنی نشد.
محمد عباسزاده و مهدی سرلک دو بازیکن نساجی قائمشهر به دلیل فشار زیاد بازی دچار مصدومیت شدند که دقایقی به دستور داور مسابقات برای مداوا زمین بازی را ترک کردند و نساجی دو دقیقه بازی را ۹ نفره برابر آبی پوشان دنبال کرد.
داور این مسابقات بابک صفا با پیشنهاد کمک چهارم برای دو نیمه حدود ۷ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که پنج دقیقه از این وقت اضافه در نیمه دوم محاسبه شد که نساجی با وجود تلاش زیاد نتوانست در این دقایق نیز به تساوی برسد.
با وجود دستورالعمل فدراسیون فوتبال مبنی بر در نظر گرفتن ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای تیم مهمان که سهم استقلال از این بازی حدود ۶۰۰ نفر بود، بررسی اولیه نشان می داد که تعداد تماشاگران استقلال تهران حداقل ۲ هزار نفر بودند که حدود ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار آنها قرار داشت که تمام این هواداران نیز مازنی های علاقه مند به تیم استقلال بودند.
پس از سوت پایان دیدار دو تیم استقلال تهران و نساجی قائمشهر تعدادی از تماشاگران دوستدار آبی پوشان با ورود به داخل زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با برخی از بازیکنان از جمله کاپیتان این تیم وریا غفوری عکس سلفی یادگاری گرفتند.
با وجود این که نساجی قائمشهر چهارمین شکست خود در رقابت های لیگ برتر تا هفته یازدهم و دومین شکست خود را در ورزشگاه خانگی تجربه می کرد، هواداران متعصب این تیم همچنان بازیکنان و کادر فنی تیمشان را مورد حمایت قرار دادند.
تعدادی از هواداران نساجی قائمشهر با شعارهایی در داخل ورزشگاه ضمن حمایت از کادر فنی و بازیکنان خواهان پایان دادن به آنچه که اختلاف بین دو مالک باشگاه اعلام کردند، شدند تا تیمشان بتواند در فضای آرام به کارش ادامه دهد.
نساجی قائمشهر با وجود باخت هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر برابر استقلال تهران در ورزشگاه خانگی همچنان با ۱۱ امتیاز از ۱۱ بازی در رده یازدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها باقی ماند و هفته آینده در هفته دوازدهم مهمان تیم پرسپولیس در تهران است.
استقلال تهران نیز ۹ آذرماه در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر مهمان سپاهان اصفهان است و با برد هفته یازدهم برابر نساجی پس از چهار سال و ۱۳۰۰ روز در رده سوم جدول لیگ برتر بالاتر از پرسپولیس رقیب دیرینه خود قرار گرفت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.