به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران عصر امروز دوشنبه چهارم آذرماه با دیدار بین نساجی و استقلال تهران در استادیوم شهید وطنی شهر قائمشهر پیگیری شد که تیم استقلال تهران توانست  با نتیجه دو بر یک میزبانش را شکست دهد.
گل های استقلال تهران را در این دیدار علی کریمی در دقیقه ۳۷ نیمه اول و مهدی قائدی در دقیقه ۴۸ نیمه دوم به ثمر رساندند و تک گل نساجی را محمد عباسزاده دقیقه ۶۰  زد.
نساجی قائمشهر در شرایطی برابر استقلال تهران قرار گرفت  که این روزها به دلیل اختلاف بین مالکان تیم و قهر و آشتی سرمربی به خصوص تاخیر در صدور کارت بازی چهار بازیکن اصلی این تیم به دلیل بدهی روزهای خوشی را سپری نمی کند و در مقابل آبی پوشان با برد چند هفته اخیرشان به خصوص برابر صنعت نفت و تراکتور سازی که ۹ گل را برای تیم در برداشت، در اوج قرار دارند و توانستند یک باخت دیگر را به قرمزپوشان نساجی تحمیل کنند.
نساجی قائمشهر با این باخت از ۱۱ هفته بازی رقابت های لیگ برتر به چهارمین باخت خود در این فصل و دومین باخت سنگین خانگی پس ازبازی برابر تراکتور سازی تبریز را متحمل شد و با ۱۱ امتیاز همچنان در رده یازدهم باقی ماند.
استقلال تهران نیز با این برد با ۲۱ امتیاز با ۲ امتیاز بیشتر از سرخ پوشان پس از چهار سال بالا سر این تیم پایتخت نشین در رده سوم جدول قرار گرفت.
نساجی قائمشهر در حالی امروز طعم چهارمین شکست خود را در هفته یازدهم چشید که سرمربی این تیم مازنی به دلیل مشکل ریوی بر روی نیمکت حضور نداشت و حسن بادامکی یکی از مربیان این تیم مسوولیت فنی نساجی را در این بازی بر عهده داشت.
سرخپوشان مازنی باید در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در پایتخت به مصاف تیم سرخپوش پایتخت قرار گیرند که همانند این تیم هفته یازدهم را با شکست به پایان بردند و این روزها با روزهای اوج خودشان فاصله زیادی دارند و قطعا نیز برای برد برابر نساجی قائمشهر به میدان می آیند.
استقلال تهران نیز هفته دوازدهم میزبان تیم سپاهان صدرنشین جدول لیگ در تهران است.
ترکیب استقلال تهران 
سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی( دقیقه ۵۵ آرش رضا وند)، مهدی قائدی (۷۱ علی دشتی) و شیخ دیاباته
ترکیب نساجی قائمشهر
علیرضا حقیقی- رضا علیاری، مجتبی بیژن،‌ مجتبی ممشلی(۷۰ علی شجاعی) ، میلاد سرلک، علی اصغر عاشوری( دقیقه ۵۸ محمد مهدی نظری، ۸۱ محمد قاضی ) رضا دهقانی، حسن جعفری، حامد شیری، سید محمد میری، محمد عباس‌زاده.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.